Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Galt å ha sex med ste-søstra si?


Anbefalte innlegg

Dessuten er det lite cred i å ha sex med sin egen søster, stesøster eller ikke. Virker liksom litt.. innavla.

 

Kred eller ikke, det spiller ikke inn. Og hvis du synes det virker innavla, så er det du som har noe å jobbe med.

Du mener jeg bør jobbe med at jeg syns det virker innavla å ha sex med sin egen stesøster?

Tror jeg heller beholder øynene åpne, jeg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dessuten er det lite cred i å ha sex med sin egen søster, stesøster eller ikke. Virker liksom litt.. innavla.

 

Kred eller ikke, det spiller ikke inn. Og hvis du synes det virker innavla, så er det du som har noe å jobbe med.

Du mener jeg bør jobbe med at jeg syns det virker innavla å ha sex med sin egen stesøster?

Tror jeg heller beholder øynene åpne, jeg.

 

Du har jo noe å jobbe med når du begynner å tenke på innavl, når de ikke er i slekt.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Det er ikke galt å ha sex med noen eller noe som helst. Hadde det vært galt, hadde du ikke hatt lyst.

Det er omvendt. Hadde det ikke vært galt, hadde du ikke hatt lyst.

 

Dette gjelder forøvrig mer enn kun sex.

Jeg reagerer ganske sterkt på begge innleggene deres, men siden jeg ikke gidder å argumentere mot nihilisme til en nihilist: SKT, føler du skam over å legge deg om kvelden, tørke deg etter å ha vært på do, og ha en seksualdrift?

Lenke til kommentar

Jeg aner ikke hva som har blitt diskutert de siste sidene, men TS:

 

KLEINT KLEINT KLEINT.

 

Å ha seg med ste-søsken går hinnsides all min logikk. Ikke gjør det. Jeg fatter ikke hvorfor det vurderes engang. Har foreldre hatt et forhold er ste-søstra off the market. Konsekvensene av at noe slikt kommer ut er svært store. Det kan ramme familieforhold, påvirke din vennekrets, påvirke senere forhold, jobbsammenheng. Og så videre. Listen er lang, men poenget er at samfunnet generelt ikke aksepterer dette. Det høres kvast ut, men vil du ha de beste forutsetningene for å lykkes i livet - på de fleste områder - så holder du deg langt unna ste-søstra di!

 

Det er bedre å angre på noe man har gjort enn noe man ikke tørte. Ja, det kan bli negative konsekvenser en periode, men slike minner varer evig.

Fatal logisk brist etter min mening. Og jeg simpelthen hater det ordtaket. Derfor er jeg i det kreative hjørnet og slenger ut et - etter min mening - bedre ett; Man behøver ikke å smake på en hvit fluesopp for å vite at den er dødelig.

Endret av MrBrightside
Lenke til kommentar

Innlegget mitt baserte seg på refrenget fra en låt. Ikke noe mer enn det.

 

"Why everything that's supposed to be bad make me feel so good?

Everything they told me not to is exactly what I would

Man I tried to stop man I tried the best I could

But (You make me smile)"

 

 

Selvfølgelig skammer jeg meg ikke over å legge meg, tørke meg etter å ha vært på do eller å ha en seksualdrift. Jeg var faktisk nettopp på do, og må si meg ganske førnøyd med tørkingen, ikke det beste jeg har presert, men ikke langt unna. Klar for inspeksjon om noen ønsker det. I kveld har jeg tenkt å legge meg i sengen ved siden av den gravide (oi, hvordan gikk det til?) kjæresten min.

 

Jeg skjønner forresten fremdeles ikke hvordan noe kunne reagere på det jeg sa, men det er vel ikke alt en skal skjønne her i livet.

 

 

Når det kommer til trådens tema, så ville jeg aldri hatt sex med stesøsteren min (om jeg hadde hatt en), men om noen andre finner det ønskelig så er det helt greit for meg.

Endret av SKT
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det kan ramme familieforhold, påvirke din vennekrets, påvirke senere forhold, jobbsammenheng. Og så videre. Listen er lang, men poenget er at samfunnet generelt ikke aksepterer dette. Det høres kvast ut, men vil du ha de beste forutsetningene for å lykkes i livet - på de fleste områder - så holder du deg langt unna ste-søstra di!

 

 

Aksepterer ikke samfunnet dette. Jeg ville trodde det har skjedd endel ganger, og har blitt OK akspetert.

 

AtW

Lenke til kommentar

hvem bryr seg om samfunnet aksepterer dette, det er det en sau spør seg selv om. Lederen min hopet utfor stupet vel jeg får vel følge etter da. Pul i vei viss du føler for det. Jeg vet hvertfall at jeg ikke hadde nølt viss hun var hawt. Sjangsen for at familien din får vite det er minimal viss hun ikke er et psykotisk kvinnmenske som legger ut om det. Og viss dere er dumme nok til å gjøre det mens familien er i hus

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...