Gå til innhold

L4r5 sin funserver

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da har du vel ikke vært inne siden ip'en skiftet. Du får gjøre noe annet en å bygge tuneller. Er jo masse byer der det er bygd tunell som må bebygges, der er det jo mye rom for å være litt kreativ.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da har du vel ikke vært inne siden ip'en skiftet. Du får gjøre noe annet en å bygge tuneller. Er jo masse byer der det er bygd tunell som må bebygges, der er det jo mye rom for å være litt kreativ.

Det stemmer nok sikkert, har ikke vært inne på ett par uker.

Vet det er mange byer, veldig mange byer. Flere byer enn folk faktisk...

Kan prøve å komme på i dag, om L4r5 tør å gi meg ip`n :)

Gjest Slettet+6132
Skrevet

Noen som kunne sendt meg den nye IPen? Etter mye om og men har jeg fått minecraft til å ikke resultere i bsod med en gang.

• 1 måned senere...
Skrevet

Hadde hjulpet vist han hadde svart/sagt ifra om den nye ip-en. Det var ganske mye som var bygd på serveren og den hadde et stilig utgangspunkt med verdenskartet.

• 2 uker senere...
Skrevet

Jeg kan ikke noe annet enn å beklage mitt fravær. Grunnet tekniske problemer har den vært nede. Den skal være oppe enten søndag eller mandag.

Da setter jeg på whitelist og legger ut IP her.

Skrevet

Jeg er klar over at dere ikke lar hvem som helst komme inn. Men, kan jeg få whitelist på den serveren? Høres ut som en ganske grei server, og jeg trenger en bra server å spille minecraft på!

Er jo jul og alt, så er jo lov å håpe ? :p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...