Gå til innhold

PL: Stoke vs Liverpool


Jefe

Anbefalte innlegg

Håper vi ikke har blitt for kjepphøye, Er bare i Bolton kampen vi har overbevist spillmessig imo. vanskelig å måle ferdighet mot et meget svakt Arsenal lag, det var som Termo sa, rufsete til tider.

Hadde virkelig smakt med borteseier i en såpass vanskelig kamp. Liten tvil om at dette typisk er en kamp vi har stanget mot mål i 90 minutt uten nettkjenning.

Carroll og høyde og alt det der er en sak, Suarez, teknikk og utforutsigbarhet er en annen. Jeg satser på sist nevnte.

Kunne tenkt med å hatt med Kyrre i denne.

 

Stoke klarte uavgjort mot Chelsea, og har en seier og 1 uavgjort borte. De har altså ikke tapt enda, solid start får en si.

 

FY FAEN JEG GLEDER MEG!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tror det blir tøft i dag, for tøft også muligens.

 

Mest sansynlige resultater: 1-1, 0-0, 1-0, 0-1, 2-1.

 

Jeg anser at det er store verdier i å spille Stoke+Uavgjort til 1.70 hos Betsafe.

 

Liverpool laget jeg tror starter:

 

Reina

Johnson - Carra - Agger - Enrique

Henderson - Lucas - Adam

Kuyt - Suarez - Downing

 

Inn fra benken: Bellamy, Carroll, Spearing

 

Troppen: (Ingen Gerrard, for de som lanserer han som starter):

Reina, Johnson, Carragher, Agger, Enrique, Adam, Lucas, Henderson, Downing, Kuyt, Suarez,

Doni, Skrtel, Robinson, Flanagan, Shelvey, Spearing, Rodriguez, Bellamy, Carroll.

Endret av YNWA32
Lenke til kommentar

Fra PL-com:

 

Stoke team news

 

 

Stoke's £10m record signing Peter Crouch is set to make his debut against former club Liverpool.

 

The England striker is one of three players snapped up on transfer deadline day by Potters manager Tony Pulis, who will run the rule over the other new recruits Wilson Palacios and Cameron Jerome to see if they are fit enough to make their bows for the Staffordshire outfit.

 

Marc Wilson and Rory Delap (both hamstring) will also be assessed ahead of kick-off.

 

 

Liverpool team news

 

 

New signing Craig Bellamy is set for a place on the bench.

 

Captain Steven Gerrard is close to a return after a groin operation sidelined him in March while right-back Glen Johnson is in contention for his first start of the season after recovering from a hamstring injury.

 

Defender Martin Kelly is also close to fitness after sustaining a hamstring problem in Liverpool's last outing against Bolton prior to the international break.

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...