Gå til innhold

PL: Stoke vs Liverpool


Jefe

Anbefalte innlegg

Er redd Kenny prioriterer Carragher uansett. Vi kan jo håpe at Skrtel kommer inn, men jeg har mine tvil.

 

Håper vi kan fortsette å ta 3 poeng også nå. Stoke på bortebane kan bli en bra kamp om vi prøver å spille fotball og ikke bare meier opp på Carroll. Veldig spent på Bellamy og hvordan formen hans er, så håper han får noen minutter. Drømmer om at han har farta som han hadde for City for et par sesonger siden. Skuddteknikken og sånt sitter mest sannsynlig enda.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

De snakket om på Football Today på PL HD1 i dag om at planen til Kenny rent taktisk og formasjonsmessig vil være 4-3-3 på bortebane og 4-4-2 hjemme. Denne treern her kunne herjet om vi lå under og trengte mål. Eller hvis vi tar i mot Norwich på Anfield og skal høvle over motstanderen. Downing og Bellamy kan spille på begge kanter, noe Suarez også kan. Så de kan skifte plasser hurtig i løpet av kampen slik vi så mot Bolton. Bare nå med ennå mer pace grunnet nysigningen.

 

 

Downing - Suarez - Bellamy

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Blackpool, Fulham, ManU, Tottenham og Wigan var de som greide full pott på Britannia i fjor, sånn for statistikkens skyld. Chelsea, City, West Brom og West Ham greide uavgjort. De resterende 10 hjemmekampene endte med seier til Stoke.

 

Videre vant Liverpool kun 4 bortekamper i fjor - mot Bolton, Chelsea, Fulham og Wolves.

 

Tilsvarende oppgjør i fjor endte 2-0 til Stoke.

 

(Gud, jeg elsker statistikk)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...