Gå til innhold

Hvis du skulle kjøpe 3 xbox360 spill (uavhengig av kategori), hvilke ville du valgt?


Anbefalte innlegg

  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...

nå:

 

Mass Effect 2

Fallout: New Vegas

Operation Flashpoint: Red River ..ble helt hekta for ett par uker siden :)

 

snart:

 

Skyrim

Battlefield 3

Mass Effect 3

 

og selvfølgelig FIFA 12! :)

 

 

helt umulig å bare nevne 3 titler.. :love:

 

Haha, ser den! ;) Hjertelig takk for alle gode svar! Endte til slutt opp med Fallout og Fifa 12!

Lenke til kommentar

Bioshock: Får aldri nok av det. Elsker alt ved det, og husker atjeg var helt trollbundet fra start til slutt pga den fantastiske historien blandet med en fantastisk atmosfære når jeg spilte det for første gang. Herregud som jeg har lyst å bare spille gjennom det for første gang igjen. Var magisk.

 

Skate 2: Gøyeste spillet jeg har spilt på xboxen noen gang. Har hatt så sinnsykt med latterkramper når jeg har spilt med kompiser, grunnet den fantastiske gøyale ragdollen sammens med glitcher som gjorde at vi kunne sitte i maaange timer å bare tryne å ha det kjekt. Utrolig at glitcher faktisk gjorde dette spillet bedre. Er også det eneste spillet jeg har spilt såå mye etter å ha fått alle achievementsene.

 

Mirrors Edge. Fy faen sier jeg bare. Fy faen hvor frustrerende samt avhengighetsskapende et spill kan være. Er så sykt hvor mange timer jeg har invistert i dette bare for å få alle achievemntsene, men var helt klart verdt det. Den følelsen jeg fikk når den siste cheevosen poppet opp var bare helt ubeskrivelig. Er også det spillet jeg har følt jeg har mestret 100%. Vart ganske så god i det for å si det sånn.

 

For å bare nevne ett annet spill som jeg føler jeg må ta med:

 

Trials HD: Dette går under samme beskrivelsen som Mirrors Edge. Har spilt mer dette arcade-spillet en noe annet spill på xbox. Og det viser seg. Lå ganske lenge på 4.plass i verden på en bane, og har platinum på de fleste banene. Helt urolig hvor mange timer jeg har spilt dette arcade-spillet. Helt klart verdt 1200 poeng!:D

Lenke til kommentar

Mass Effect 2

Helt fantastisk. Man bør optimalt sett spille eneren først, men går uten også. Mass Effect 1 var også steike bra, men toeren var bedre.

 

Bioshock

Stemningsfullt, bra historiefortelling. Artig vri på skytespillgenren. Finnes en nummer 2 også, men synes nummer en var best.

 

Borderlands

Morsomt skytespill med coop modus for fire spillere sammen. Gjør seg best sammen med andre, spiller man alene bør man kanskje velge en annen tittel.

 

Hvis du ikke har noen å spille Borderlands med... da dukker Fable 2 opp i hodet mitt. Fable 3 ble litt skuffende.

 

Egentlig er lista alt for lang med gode spill til Xbox 360. Har ikke vært innom bilspill genren en gang i lista mi. Forza 4 er rett rundt hjørnet i så fall.

Lenke til kommentar

Å anbefale kun tre spill blir vanskelig. Man har gjerne noen sjangre man liker veldig godt, og siden jeg ikke vet hva du liker best velger jeg tre spill fra forskjellige sjangre.

 

Forza Motorsport 4

Ja, dette har ikke kommet ut enda, men det er kun 8 dager igjen. Dette er det perfekte bilspillet for en bilentusiast. Liker du bilsimulator er det dette spillet du bør kjøpe, uten tvil!

 

GTA IV

Denne serien trenger neppe noen introduksjon. Det fjerde spillet i serien er det beste så langt.

 

FIFA 12

Det beste fotballspillet og sportsspillet etter min mening. Men dette valget avhenger jo av at du liker sport, og ikke minst fotball. Hvis du ikke liker nettopp dette, ville jeg heller gått for et skytespill av enten Battlefield (hvis du liker lagspill best) eller Call of Duty (som er krig på speed).

Lenke til kommentar

1. Bioshock

Et av de få spillene i de siste som jeg ble TOTALT hekta på. Jeg skulka skolen kun for å spille videre på dette. Det har den beste plot-twisten i et spill noen gang, og veldig veldig god historie generelt sett. Dette er spillkunst i mine øyne, et av de beste skytespillene jeg har spilt!

 

2. The Elder Scrolls IV: Oblivion

Mitt første møte med vestlige rollespill og jeg ble hekta fra første sekund. Over 100 timer har jeg tilbringt i dette spillet, mye på grunn av valgfriheten og den enorme verdenen man får utforske. Grafikken er enda ganske flott og jeg liker det store fokuset på kampene, som er underholdende hver gang.

 

3. Lost Odyssey

En undervurdert RPG-perle, som jeg mener er det beste JRPG som har kommet ut denne generasjonen. Historien er helt fantastisk og mektig. Jeg gråt flere ganger i løpet av spillets gang, og dette er noe jeg IKKE pleier å gjøre altså. Så spillet hadde stor innvirkning på meg.

Lenke til kommentar

Hvilke jeg ville valgt? Har gjort valg for lenge siden, for 3 spill skal jeg definitivt ha denne høsten :tease: Disse tre er vel prio nummer én:

 

Gears of War 3 - som mange allerede har nevnt, en god grunn til å eie en Xbox 360 (sammen med resten av serien).

FIFA 12 - for min del blir dette et sikkert kjøp uansett da jeg har eid samtlige spill i ganske mange år nå.

Battlefield 3 - riktignok ikke lansert enda, men venter du litt så blir det nok vel verdt ventetiden!

Lenke til kommentar

Red Dead Redemption

Mass Effect 1 (det blir obligatorisk å spille oppfølgerne)

The Orange Box pga. Team Fortress 2 (her får du også med Portal 1 som er en av mine favoritter, og Half-Life serien jeg trodde jeg hatet helt til jeg prøvde spillet)

 

Runners up (spill jeg spiller mye):

- Portal 2

- Assasins Creed Serien

- Civilization Revolution

- Tropico 3

- Battlefield Bad company 2

- Crackdown 1

- Fifa-spillene

- Left 4 dead spillene

 

Andre titler som er interessante:

- La Noire

- Alan Wake

- Mirrors Edge

- The saboteur

- Halo Reach

 

 

Buhu, har også GTA IV men fortjener ikke å bli nevnt. Møkkaspill

-

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...