Gå til innhold

Hvis du skulle kjøpe 3 xbox360 spill (uavhengig av kategori), hvilke ville du valgt?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gears Of War: Brukt utallige timer på dette spillet, multiplayeren private kamper har jeg spilt vel 4000 kamper eller mer. Fullført storyen 6 ganger

 

Mass Effect: Grunner er vel fordi jeg synes Mass Effect 1 er så mye bedre en toeren at det er skummelt. SAREN trenger jeg si mer!

 

Forza Motorsport 3: Beste bilspillet på X360, kult og spille med folk du kjenner selvom de som regel bryter regelene med å gjørs på å crashe.

 

Disse hos meg er verdt en 360 alene! De andre synes jeg ikke noe om ;)

Endret av iToMaN
Lenke til kommentar

Vanskelig å velge 3 blant så mange bra spill...men her er hva jeg ville valgt idag.

 

Alan Wake, et nydelig voksent action/horror spill som passer perfekt nå i mørke regnfulle kvelder.

 

 

L.A. NOIRE, et unikt spill som vil blåse sokkene av deg med ansikts animasjoner en aldri har sett tidligere. Et herlig detektiv eventyr satt i 1940 tallet.

 

 

 

Splinter Cell: Conviction, et action/stealth spill som vil få deg hekta fra start til slutt.

 

Lenke til kommentar

Siden jeg allerede har tatt for meg XBLA-spill her, så kommer jeg til å fokusere på discbaserte spill i denne tråden.

 

Mass Effect: Starten på en glimrende trilogi. Personlig foretrekker jeg oppfølgeren, men det er best å starte med begynnelsen.

 

Red Dead Redemption: Rockstars mesterverk denne konsollgenerasjonen. Herlig presentasjon, fantastisk utforskning og engasjerende gameplay har blitt blandet sammen til en fantastisk pakke.

 

Rock Band 3: Det beste musikkspillet til dagens konsoller. Et nærmest uendelig utvalg av sanger gjør dette til et sikkert kjøp for de som liker sjangeren.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...