Gå til innhold

noen som kan anbefale ett spill til meg? =P


rsagneskar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette høres vel ut som om God of War spillene er det du er ute etter. Nummer 1 og 2 er ute i en samlepakke eller kan lastes ned fra PSN butikken, mens nummer 3 er blitt relansert i billig platinautgave.

 

Ellers er Uncharted spillene ett trygt valg. Nathan Drake er kanskje ikke den ultimate macho-mannen, men noe pusling er ikke han akkurat heller, og spillene selv er noe av det beste du får på PS3en.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg vil også anbefale Castlevania lords of shadows,selv om dantes inferno er et bra spill så er det nok ikke et slags heltespill.men ta en titt på MUA1-2.Ellers så kan du kicke assen til folk som ninja i ninja gaiden sigma 1 og 2.Ryu er ganske badass,men spillet er også ekstra vanskelig.

 

edit: Du kan ikke bli mer superhelt enn 1 of the 4 horsemen of the apocalypse;nemlig War,sjekk ut Darksiders.

Endret av zlpw0ker
Lenke til kommentar

Batman all the way

 

God of War også, selv om jeg syntes kontrollerne var litt upresise. Castlevania: Lord of Shadows og Dantes Inferno likte jeg bedre, pga kontrolleren.

 

Upresise?

 

Jeg synes de spillene du never der er mer søppel en God Of War by far. Ingen har slått God Of War i ren krigføring i hack and slash. Spilt begge du nevna som i ditt syn er bedre en God Of War. Jeg derimot liker kun God Of War 3 av hack and slash spill, noe mer episk skal man lete lenge etter. Ingen er i nærheten av God Of War 3 med tanke på brutalitet, grafikk osv osv!

Gå for God Of War eller Batman Arkham Asylum ;), eller kommende Arkham City som kommer i oktober.

Endret av iToMaN
Lenke til kommentar

Batman all the way

 

God of War også, selv om jeg syntes kontrollerne var litt upresise. Castlevania: Lord of Shadows og Dantes Inferno likte jeg bedre, pga kontrolleren.

 

Upresise?

 

Jeg synes de spillene du never der er mer søppel en God Of War by far. Ingen har slått God Of War i ren krigføring i hack and slash. Spilt begge du nevna som i ditt syn er bedre en God Of War. Jeg derimot liker kun God Of War 3 av hack and slash spill, noe mer episk skal man lete lenge etter. Ingen er i nærheten av God Of War 3 med tanke på brutalitet, grafikk osv osv!

Gå for God Of War eller Batman Arkham Asylum ;), eller kommende Arkham City som kommer i oktober.

 

Når skal du lære deg at grafikk ikke er alt da?,gow er brutalt ja. Men har flere på tonga som har bedre combat system enn gow, ;CVLOS,bayonetta,NGS1-2,DMC4.

 

Og hvis du synes CVLOS har elendig kontroll så får du lære deg og spille spillet,jeg har gjort alt i spillet og synes det er veldig enkelt og bruke Belmont.angående DI så synes jeg spillet ganske bra også.

Lenke til kommentar

Det er mange spillere som rett og slett har fullstendig oversett et veldig pent spill i mine øyne og det er :

 

*Enslaved odyssey to the west : Selve spillet er nok noe man ikke spiller så veldig mange ganger etter at man har fullført det men detaljene i spillet og måten historiefoterelinga går på (du blir liksom ikke forklart hva som har hendt før men må danne deg ditt eget inntrykk) fenget meg virkelig. Det er et forholdsvis rent slåssespill som er desverre litt lineært (her har spillet definitivt kunnet hatt potensiale til å bli en 10er om nivåene hadde vært mer åpne i områder) men greier å komme over dette ved å ha utrolig pent designet nivåer og ikke minst utfordringer. Det finnes på tilbud nå fra 99kr til 199 så om du får tak i det billig så ikke tvil.

 

Ellers så har man jo spill som Batman Arkham Assylum som er også genialt , Gods of War 3 er nok et must for Ps3 spillere og Uncharted spillene spiller jo den tøffe anti-helt figuren Drake.

 

Og så har man jo Demon's Souls , et RPG spill som er sinnssykt vanskelig (nja he he) og hvor man vil svette en del for å kunne greie nivåene en etter en. Man er ikke akkurat den sterkeste til å begynne med, men med nok trening så blir man utrolig sterk.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Batman all the way

 

God of War også, selv om jeg syntes kontrollerne var litt upresise. Castlevania: Lord of Shadows og Dantes Inferno likte jeg bedre, pga kontrolleren.

 

Upresise?

 

Jeg synes de spillene du never der er mer søppel en God Of War by far. Ingen har slått God Of War i ren krigføring i hack and slash. Spilt begge du nevna som i ditt syn er bedre en God Of War. Jeg derimot liker kun God Of War 3 av hack and slash spill, noe mer episk skal man lete lenge etter. Ingen er i nærheten av God Of War 3 med tanke på brutalitet, grafikk osv osv!

Gå for God Of War eller Batman Arkham Asylum ;), eller kommende Arkham City som kommer i oktober.

 

Når skal du lære deg at grafikk ikke er alt da?,gow er brutalt ja. Men har flere på tonga som har bedre combat system enn gow, ;CVLOS,bayonetta,NGS1-2,DMC4.

 

Og hvis du synes CVLOS har elendig kontroll så får du lære deg og spille spillet,jeg har gjort alt i spillet og synes det er veldig enkelt og bruke Belmont.angående DI så synes jeg spillet ganske bra også.

 

Grafikk har ganske mye og si. Heller flott grafikk enn et spill som ikke ser ut mener da jeg.. Vi er 2011, ikke 2001.

Innlevelsen for min del innebærer flott grafikk, atmosfære og rå lyd. Stappe et sverd langt oppi kjeften i God Of War 3 på monstrene du slakter har aldri vært så tilfredstillende, brutalt og flott grafikk mens man gjør dette i noen som helst spill.

 

Kombosystemene til de spillene som skulle "drepe" Kratos har for meg ikke gjort dette. Selvom jeg har spilt mange av de!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Grafikk har ganske mye og si. Heller flott grafikk enn et spill som ikke ser ut mener da jeg.. Vi er 2011, ikke 2001.

Innlevelsen for min del innebærer flott grafikk, atmosfære og rå lyd. Stappe et sverd langt oppi kjeften i God Of War 3 på monstrene du slakter har aldri vært så tilfredstillende, brutalt og flott grafikk mens man gjør dette i noen som helst spill.

 

Kombosystemene til de spillene som skulle "drepe" Kratos har for meg ikke gjort dette. Selvom jeg har spilt mange av de!

 

 

Utfordrer deg til å prøve ut Dwarf Fortress (du kan få lov til å laste ned Lazy Newb Pack etter at du har testet Vanilla noen timer) , kanskje det snur måten du oppfatter spill på men jeg tviler...

 

Den visuelle opplevelsen er viktig men det er også viktig at spillet fyller , utrolig mange "flotte og pene" spill er utrolig tomme når du beskuer de litt mer i kantene og gir ikke så utrolig mye annet enn nettopp pen grafikk og utrolig underholdende kampscener.

 

I bunn og grunn er jeg ikke uenig med at Grafikk er viktig men vi har desverre i dag alt for mye fokus på at spillet skal være helt utrolig visuelt mens det ofte mangler mange andre byggeklosser for å bli helt perfekt.

 

 

Lenke til kommentar

 

Grafikk har ganske mye og si. Heller flott grafikk enn et spill som ikke ser ut mener da jeg.. Vi er 2011, ikke 2001.

Innlevelsen for min del innebærer flott grafikk, atmosfære og rå lyd. Stappe et sverd langt oppi kjeften i God Of War 3 på monstrene du slakter har aldri vært så tilfredstillende, brutalt og flott grafikk mens man gjør dette i noen som helst spill.

 

Kombosystemene til de spillene som skulle "drepe" Kratos har for meg ikke gjort dette. Selvom jeg har spilt mange av de!

 

 

Utfordrer deg til å prøve ut Dwarf Fortress (du kan få lov til å laste ned Lazy Newb Pack etter at du har testet Vanilla noen timer) , kanskje det snur måten du oppfatter spill på men jeg tviler...

 

Den visuelle opplevelsen er viktig men det er også viktig at spillet fyller , utrolig mange "flotte og pene" spill er utrolig tomme når du beskuer de litt mer i kantene og gir ikke så utrolig mye annet enn nettopp pen grafikk og utrolig underholdende kampscener.

 

I bunn og grunn er jeg ikke uenig med at Grafikk er viktig men vi har desverre i dag alt for mye fokus på at spillet skal være helt utrolig visuelt mens det ofte mangler mange andre byggeklosser for å bli helt perfekt.

 

Så det vil si at God Of War 3 har grafikk men ikke innhold? Alle de spillene som jeg synes ser flott ut har da masse innhold og bra gameplay. Så jeg skjønner ikke helt hvorfor du tror at jeg er kun grafikkmenneske :p. Innrømmer at jeg liker grafikk, men da må spillet også ha innholdet som veier opp mot den grafikken da.

 

Anbefaler også Demon's Souls eller Dark Souls som kommer i oktober.

Lenke til kommentar

 

Så det vil si at God Of War 3 har grafikk men ikke innhold? Alle de spillene som jeg synes ser flott ut har da masse innhold og bra gameplay. Så jeg skjønner ikke helt hvorfor du tror at jeg er kun grafikkmenneske :p. Innrømmer at jeg liker grafikk, men da må spillet også ha innholdet som veier opp mot den grafikken da.

 

Anbefaler også Demon's Souls eller Dark Souls som kommer i oktober.

 

Neida, GOW 3 har begge delene , dog er nok det visuelle det som står i høykant der ja.

Som sagt liker du innhold så test ut spillet jeg nevnte : www.bay12games.com Dwar Fortress.

 

 

 

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...