Gå til innhold

noen som kan anbefale ett spill til meg? =P


rsagneskar

Anbefalte innlegg

Batman all the way

 

God of War også, selv om jeg syntes kontrollerne var litt upresise. Castlevania: Lord of Shadows og Dantes Inferno likte jeg bedre, pga kontrolleren.

 

Upresise?

 

Jeg synes de spillene du never der er mer søppel en God Of War by far. Ingen har slått God Of War i ren krigføring i hack and slash. Spilt begge du nevna som i ditt syn er bedre en God Of War. Jeg derimot liker kun God Of War 3 av hack and slash spill, noe mer episk skal man lete lenge etter. Ingen er i nærheten av God Of War 3 med tanke på brutalitet, grafikk osv osv!

Gå for God Of War eller Batman Arkham Asylum ;), eller kommende Arkham City som kommer i oktober.

 

Når skal du lære deg at grafikk ikke er alt da?,gow er brutalt ja. Men har flere på tonga som har bedre combat system enn gow, ;CVLOS,bayonetta,NGS1-2,DMC4.

 

Og hvis du synes CVLOS har elendig kontroll så får du lære deg og spille spillet,jeg har gjort alt i spillet og synes det er veldig enkelt og bruke Belmont.angående DI så synes jeg spillet ganske bra også.

 

Grafikk har ganske mye og si. Heller flott grafikk enn et spill som ikke ser ut mener da jeg.. Vi er 2011, ikke 2001.

Innlevelsen for min del innebærer flott grafikk, atmosfære og rå lyd. Stappe et sverd langt oppi kjeften i God Of War 3 på monstrene du slakter har aldri vært så tilfredstillende, brutalt og flott grafikk mens man gjør dette i noen som helst spill.

 

Kombosystemene til de spillene som skulle "drepe" Kratos har for meg ikke gjort dette. Selvom jeg har spilt mange av de!

 

 

haha,vil du ha en kake?

kombosystemet til GOW er såpass basic så,skal du virkelig ha kombosystem spill bayonetta ogDMC4

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis man er sykelig opptatt av grafikk så spiller man ikke på PS3 men PC :)

 

Har PC som skal ha omtrent alle multiplatts framover, så tok ikke denne. Må jo ha konsoller for eksklusivene da og der er vel no-brainer som har de flotteste spillene.

Kan anbefale deg også Devil May Cry 4 trådstarter :)

Endret av iToMaN
Lenke til kommentar

Mange gode anbefalinger her allerede, men tenkte jeg skulle slenge meg på med mine også:

 

Super Street Fighter 4 Arcade Edition - dette sier seg selv. Å ha enten PS3 eller 360 og ikke eie dette er bare for dumt, beste multiplayerspillet du får til konsoll, og også veldig kult i singelplayer.

 

Uncharted 2 - Jeg synes dette bør være det første av de eksklusive PS3-spillene man bør skaffe. Spillet har nydelig grafikk, og det fokuserer sterkt på historie og skyting, som vel er de tingene de beste PS3-spillene fokuserer på. Spillet fikk i tillegg såpass mye skryt da det kom, at det bør være spennende for enhver å se hvorfor. Personlig syntes jeg ikke Uncharted 2 var så spennende som det ble hypet frem som, men det er likevel vel verdt å spille - om ikke annet så på bakgrunn av hypen.

 

Metal Gear Solid 4 - MGS4 er mitt favoritteksklusive spill til PS3. Spillet har glimrende gameplay i den forstand at det er åpent slik at du kan velge selv hvordan du vil løse utfordringene, det har flott grafikk, klassisk musikk og herlige bosser som virkelig er givende å kjempe mot. Spillet har dog noen problemer, først og fremst knyttet til historien, som nok skuffet de fleste av oss som har spilt de tidligere spillene. Det er heller ikke veldig langt (rundes på tre kvelder), og cutscenesene er jevnt over for lange og hyppige. Likevel er de positive trekkene som først og fremst gameplayet såpass positive at dette blir en fantastisk spillopplevelse. Anbefales!

 

Andre spill å skaffe seg er Demon Soul's, Red Dead Redemtion, Fallout 3 & NV, Catherine, Uncharted 1, Mass Effect 2, Portal 2, Batman: Arkam Asylum, Bioshock, 3D Dot Game Heroes, Bayonetta og Vanquish!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...