Gå til innhold

The Gathering 2012-tråden!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+3165
Skrevet

Når får man velge plass? 3 billetter bestilt :-)

Noen som vett?

Ellers virker det ut som det er de som ligger på plass ca. 1-100/150 i køen som får beskjed om at de kan kjøpe billett.

Skrevet (endret)

Når får man velge plass? 3 billetter bestilt :-)

Noen som vett?

Ellers virker det ut som det er de som ligger på plass ca. 1-100/150 i køen som får beskjed om at de kan kjøpe billett.

Ingen som vet det enda. Men var vell i Mars i fjor, så blir vell en liten stund til enda :)

Edit: Fant litt forskjellige datoer men stod mars på TG11 sine sider

Endret av Jrmaster35
Skrevet

Ingen som vet det enda. Men var vell i Januar i fjor, så blir vell en liten stund til enda :)

Neeej, det var neimen ikke i januar. Mars, mener jeg er mer korrekt. Så det er bare å slappe av, lzm.

Gjest Slettet+3165
Skrevet

Ok, så Februar-Mars en gang, mtp. at påska var mye tidligere i år.

Great =)

Skrevet

I fjor fikk grupper over 30 pers tilgang til seating kl 16 den 16.mars kl 20 ble det åpnet for grupper over 7 pers. Selve hovedseatingen ble åpnet 18.mars kl 20.

Dette var rett over 1 mnd før selve TG startet, skal jeg tippe noe blir det onsdag 29.februar for grupper og 2 mars for alle andre.

Skrevet

Alle som er i køen nå får bilett. I fjor sto jeg i køen, men rakk ikke å kjøpe. Stilte meg i køen igjen og kom frem, men bestemte meg for å ikke reise. Så det går lett å få bilett. Bare la køen rusle rolig fremover.

fortsatt skremmende for meg

første gang for meg

og i tillegg så går antallet billetter ned ca. 3 ganger så fort som jeg går framover i køen :thumbdown:

Skrevet

Burde sikkert ikke whine her men er det med 100% sikkerhet og få 3 billeter når jeg er 3600 i køen? Synes bare at antall biletter går ned mye fortere enn køen gjør. Første gang btw. :)

Skrevet

I fjor fikk grupper over 30 pers tilgang til seating kl 16 den 16.mars kl 20 ble det åpnet for grupper over 7 pers. Selve hovedseatingen ble åpnet 18.mars kl 20.

Dette var rett over 1 mnd før selve TG startet, skal jeg tippe noe blir det onsdag 29.februar for grupper og 2 mars for alle andre.

Hvordan fungerer egentlig det der? Blir førte gang på TG for meg i år, og en gruppe kompisser har bestilt biletter allerede, og de jeg skal dra meg skal bestille når det er vår tur. Siden vi sikkert blir over 7 stykker som alle skal på TG, er det da ganske sikkert at vi kan sitte sammen?

Skrevet

Denne køen går så sakte framover at det virker som det står 1921 bestemødre med småmynter foran meg.

Like greit, slipper jeg være blakk til Jul.. Ta dere god tid! er vel 1500 foran meg i kø ca.

• Liker 1
Skrevet

Jeg har ikke spesielt hastverk, har ikke handlet inn alle julepresangene heller så for min del hadde det passet ypperlig om jeg fikk kjøpt billetter i januar. Er nummer 4xx i køen akkurat nå.

Skrevet

Gjorde det lett jeg...skaffa bare creative billetter til meg og en kompis. Vi skal mest sannsynlig drive med programmering og delta på events der uansett. Var noe å 3500 i køen, og jeg er veldig utalmodig av meg.

Skrevet

Altså, hvis dere sitter og sover i køen fordi dere ikke har penger, synes jeg dere heller kan kontakte GE og be dem om å dytte dere bakover i køen. For det går an, nemlig. Jeg har penger, og jeg vil handle.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...