Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvordan få de deiligste jentene?


Anbefalte innlegg

Jeg er en gutt som går 1 klasse VGS.

 

Skolen består av 500 elever ca. med lik fordeling av gutter og jenter.

 

Jeg har lest, og leser fortsatt ''Kunsten å lese tanker'', av Henrik Fexeus, den handler om den ordløse kommunikasjonen, hvor dere kommuniserer underbevist til opptill 30 meters avstand.

 

Jeg har lest oppskriften på suksess: Hvordan vinne venner... Den har fungert 10% for meg, men jeg tror jeg bare ga 3% innsats.

 

Jeg har også lest Double Your Dating, og andre selvhjelpsmanipuleringsbøker, så jeg kan lure folk og leke med følelsene deres.

 

Men hvordan får jeg meg kjæreste?

Jeg sa til noen jenter i dag at ''Dere er et fag, og et objekt vi gutter må lære om''. Jenter er EGENTLIG en annen type menneskerase, og den bør utforskes, de er et fag man må lære om...

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

- Ikke vær en nerd, sier du til jentene 'Dere er et fag, og et objekt vi gutter må lære om', så skremmer du dem vekk.

- Vær sosial med jentene og få dem til å le mye, de faller for humor (synd for guttene som ikke har humor).

- Delta på fester, er som regel der du får de deiligste damene

Endret av Iceman22
  • Liker 2
Lenke til kommentar

1. Du finner ikke jenter ved å lese bøker.

2. Å få en kjæreste har lite med å få "de deiligste jentene" å gjøre. Avhengig selvsagt av hvordan du definerer deilig.

3. Du får ikke kjæreste ved å "lure folk og leke med følelsene deres".

4. Du får ikke jenter ved å si at "Dere er et fag, og et objekt vi gutter må lære om".

5. Slett nettleser historikken din så de ikke finner fram til denne tråden.

  • Liker 6
Lenke til kommentar

Jeg hørte på spotify-reklamen, at du drar damer i bøtter og spann om du vet når og hvor du kan stemme :D

 

Men serriøst Cagayan. Jenter er ikke objekter du må lære deg for å lese. Jenter er akkurat det samme som oss. De bare driftes av andre lyster. Det er som forskjellen mellom din og mine interesser, bare en del større. Det finnes ingen spesiell fasit til hvordan du drar damer. Du gjør det værtfall ikke ved å gå opp i trynet dems og si: "Hei, du er et objekt. Jeg må lese deg som en bok, så du kan ha sex med meg på mine primisser, fordi jeg er en kåt og usikker person!"

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z

Du kan begynne med å få ett stabilt forhold til din far, før du faktisk kan prøve deg på en jente i det hele tatt. ;)

 

Forresten, de deiligste damene er som oftest bitchy, kroppsfikserte og dumme. Om det er det du liker så versegod, men bøker gir deg ingenting. Og at den linjen funker er ren bullshit, fordi du høres ut som en språkforsker.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...