Gå til innhold

Video: Slik er nye Sony Ericsson Xperia Mini Pro

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

@Habarug Er ikke noe meget gode specs inni den telefonen, samt en knalliten skjerm så tror 1200mah holder til minst 2 døgn bruk, mer enn hva de fleste smarttelefoner klarer :]

Endret av baguett
Skrevet (endret)

@Habarug Er ikke noe meget gode specs inni den telefonen, samt en knalliten skjerm så tror 1200mah holder til minst 2 døgn bruk, mer enn hva de fleste smarttelefoner klarer :]

Sakset fra en tråd på XDA:

In a typical work day I have

- wifi - off

- bluetooth - on during driving, that amount to about 1.5 hours

- mobile network data enabled

- probably 1 hour on phone call, max

- email checked every 30min interval

- browsing - maybe 45min, max

- no task killer software installed

- rooted, build number 368

I unplugged the phone from charger at 7.30am, and now is 6.00pm, 11hours later, the batt is at 20%, about to start giving warning message already.

I mine øyne bør en smartfon klare å være smart i iallefall 1 dag. Stort mer enn det forventer jeg ikke med dagens batteri, dog.

Endret av Dummst
Skrevet

x10 mini pro har ikke tidenes beste batteritid.. fruen har en og batteriet varer i ca 1 og en halv dag. og hun har stort sett 3g slått av siden datatrafikk er svindyrt her i irland med mindre man har et abonnemang med datatrafikk inkludert. og det koster sykt med peng... (har det selv og det koster meg nermere 50€ i måneden.)

folk som klager over mobilprisene i norge,, sjekk prisene her... subsidiert iphone 4.. rundt 300 for telefonen med abonnemang som koster 45 euro i måneden, har 100 minutter og 100 sms + 2 gig data. går man over inkluderte minutter så er det 4 minutter på euroen...

(det er det jeg bruker på en iphone 3gs.)

madammen har ingen data og prisen er det samme... helt sprøtt.

iphone uten abonnemang her i gården koster glatt 6-700 euro.. så litt dyrere enn norge:) jeg kjøpte min med kontantkort i norge og det kosta meg ca 2k på telehuset.

her er alle telefoner låst til operatør i 18 måneder og skal man ha låsen fjerna koster det stort sett 60 euro... (ingen kjangs for å få koden før det er gått minst 12 måneder).

det er det som er fint i norge.. der får man koden samme dag som en kjøper telefonen:)

Skrevet

Sakset fra en tråd på XDA:

In a typical work day I have

- wifi - off

- bluetooth - on during driving, that amount to about 1.5 hours

- mobile network data enabled

- probably 1 hour on phone call, max

- email checked every 30min interval

- browsing - maybe 45min, max

- no task killer software installed

- rooted, build number 368

I unplugged the phone from charger at 7.30am, and now is 6.00pm, 11hours later, the batt is at 20%, about to start giving warning message already.

I mine øyne bør en smartfon klare å være smart i iallefall 1 dag. Stort mer enn det forventer jeg ikke med dagens batteri, dog.

Er enig i at dagen smarttelefonbatterier er langt bak mål. Mobilteknologien er i 2011, mens batteriteknologien er i 1979. (virker det som)

Men hadde han i XDA forumet brukt f.eks. HTS Sensation så tror jeg batteriet ville vart enda mindre, 1,5timer bluetooth er jo litt mye, samt at mobilnettverket tar en del strøm.

Håper li-ion dør ut snart, leste om en ny batteriteknologi som kunne holde i 1 måneds tid, får bare håpe den kommer på markedet sanrt..

• Opprett ny...