Gå til innhold

Beste cheeseburger til under 20kr.


Anbefalte innlegg

Jeg er en person som ofte tar meg en burger når jeg er i forbifarten. Ikke som ett full måltid men for å få litt mat. I det siste har jeg valgt å spise salsa chicken til 20kr hos McDonalds, da jeg ikke syns billigburgerne til McDonalds til 10kr eller 17kr for Burger Kings sin utgave smaker noe særlig. Men etter å ha lest diverse tester på aftenposten og nettavisen så måtte jeg prøve ut burgeren den nye kjeden Max. Foreløpig finnes de kun ett sted, bak stortinget. Deres cheeseburger alternativ koster 13kr og inneholder deres eget variant av thousand island dressing og litt salat itillegg til brød og burger.

 

Til overmål ble jeg meget positivt overrasket, kjempegod burger med god saus og ost. Så har jeg kuttet ut Chicken Salsa og holder meg til Max sin Cheese burger. Har ikke prøvd noe annet av menyen deres ennå, men skulle gjerne likt å se flere anmeldelser. Men hold dere til de 3 kjedene som er nevnt her. Gidder ikke at noen skal anbefale burgersjappe x i gokk.

 

http://oslopuls.aftenposten.no/restaurant_uteliv/article548224.ece

http://www.side2.no/helse/article3206469.ece

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvordan skal vi kunne anbefale en cheeseburger under 20kr som ikke er fra disse 3 kjedene du nevner, da du allerede har nevnt cheeseburgerne som disse 3 kjedene selger, og du hevder Max har den beste.

 

Er ikke diskusjonen ferdig da? Bare lurer :whistle:

 

Synes for øvrig at mat som er billigere enn å lage det hjemme er skummelt, sikkert veldig lite naturlige råvarer :ph34r:

Lenke til kommentar

Anbefales. Ett ekstra pluss er at brødet deres er skikkelig stekt.

 

De er ikke like raske som McDonalds til å ekspedere men det er verdt ventetiden.

 

Edit:

 

Mente gode burgere hos de 3 kjedene. Har som sagt ikke prøvd så mye annet hos de tre kjedene da jeg aldri er ute for å spise ett helt måltid hos kjedene. Skal jeg spise, så drar jeg heller til ett skikkelig restaurant. Men jeg kunne godt tenke meg å ta en større burger i forbifarten.

Endret av Blåbær
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...