Gå til innhold

Kamptråd: Manchester United - Arsenal - I'd 8-2 be an Arsenal fan right now

IcedInsanity

Anbefalte innlegg

Skrevet

Håper inderlig ikke Arsenal skulle foreta en kollaps. Ikke at det er noen fare, men det er ganske så mange andre lag eg heller ser ned før den tid skulle komme :)

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg husker hvordan alle hadde delt ut gullet til Chelsea etter 5-6 serierunder i fjor.

Vi skriver i dag den 29. august. Rolig nå.

Er vel bare en person som har snakket om gull? Og vedkommende er jo ikke tilregnelig.

Skrevet

Selv om du naturligvis har et poeng LarsP, så kan en ikke unngå å observere at Arsenal bare vant 3 av de 15 siste ifjor også, og man kan vel vanskelig si at de er styrket i vinduet sålangt. Når det er sagt kan det hende Arsenal blir ekstra morsomt å se på i år. Solide spillere fremover og ganske varierende bakover.

Håper dog naturligvis at de holder seg oppe.

Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet

Liverpool var bare et straffespark unna full pott. (hypotetisk)

Evt en dårlig 2.omgang.

Skrevet

Vi kommer til å rævpule ett fantastisk svakt Arsenal lag i alle hull og kroppsdeler. Når United er ferdig og det står 90 min på tavla så ligger halvparten av Arsenal spillerene nede å skriker etter mamma'n sin mens resten er blitt sendt opp i pølsebua forlengst av Nani og Young.

Dette blir en gledens dag, walk in the park, piece of cake og like talking candy from a baby, gleder meg til å se United HØVLE over klovnene fra London.

post-97018-0-04376300-1314542793_thumb.jpg

Oh snap...

• Liker 1
Skrevet

Neste kamp blir nå deres vanskeligste til nå, Bolton borte. Om ikke Rio eller Vidic er tilbake, så kommer nok Davies til å holde lekestue med Evans baki der.

Rio er vel trolig tilbake til den kampen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...