Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Kollektiv - småligheter


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Som eg ser det her så har du 3 valg.

 

Du kan konfrontere han med det og muligens ødlegge husfreden.

 

Du kan ta det på "din kappe" men då må du gjøre det likt for alle, og skvare opp med han andre kompisen din som faktisk betalte, sånn at det blir likt for alle.

 

 

Du kan drite i det og bare ta det som det er nå, men ha det i bakhodet.

Lenke til kommentar

100 kroner, og du har lyst til å mose han i trynet, sparke han i magen og tråkke på hodet hans. Du får si det til han, så flytter han nok i løpet av kort tid.

 

Jeg kjenner jeg blir provosert når folk tar til vold for småpenger. Jeg får lyst til å knipse deg i øret, tuppe deg i skinnleggen og tråkke deg på tærne.

 

Måtte bare få det ut.

 

Prøv å ta det opp med fyren, ellers er 100 kroner piss i havet. Kollektiv? Før regnskap og stjel for 100 kroner i mat fra han over 1-2 år!

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Slå deg sammen med karen som er enig med deg og si at dere mener dette er en utgift man bør dele på. Dersom han ikke er enig sier dere at da ønsker dere ikke å dele slike utgifter med ham.

 

Ulempen er at dersom det er greit for ham sitter dere igjen med 150/kr mnd ekstra i utgifter, men samtidig må jo han og stå for eget nett og TV.

 

Hvem betaler lisensen (ingen)?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

He he. Her ligger det ann til en veldig morsom periode for deg.

Ikke noe er så forutsigbart som en ekte gnier. Ikke kast han ut men bruk han til underholdning.

Er han av typen som tar mat , kaffe og annet uten at dere ser det så er det noe av det mest ypperlige.

Sære vaner og rariteter er også morsomt å utnytte.

 

Gniere har ofte noen sære vaner/måter de gjør ting på for å unngå å kaste bort penger unødvendig på.

Finn de og utnytt de til praktiske spøker og lignenede.

Det som ofte er morsomt er at gnieren ikke kan beskylde deg for det som har hendt fordi da eksponerer han sine sleipheter og avslører seg selv.

 

Tips : Kjøp pulverkaffe og ha i avføringsmiddel. :-) Done that. Gniern klagde på dårlig mage i flere dager. He he. Ingen sa noe. Hele glasset forsvant. :-)

Legg unna mat eller oppbevar mat varmt slik at det blir dårlig for så å sette inn i kjøleskapet igjen.

Bytt ut innhold i Shampo, balsam , krydder (salt/sukker). osv osv listen er lang over ting.

Hårfjærningsmiddel i hårgele er en höydare.

Det krever at alle andre informeres om hva som ikke bør brukes. Ikke for mange ting samtidig.

  • Liker 9
Lenke til kommentar

He he. Her ligger det ann til en veldig morsom periode for deg.

Ikke noe er så forutsigbart som en ekte gnier. Ikke kast han ut men bruk han til underholdning.

Er han av typen som tar mat , kaffe og annet uten at dere ser det så er det noe av det mest ypperlige.

Sære vaner og rariteter er også morsomt å utnytte.

 

Gniere har ofte noen sære vaner/måter de gjør ting på for å unngå å kaste bort penger unødvendig på.

Finn de og utnytt de til praktiske spøker og lignenede.

Det som ofte er morsomt er at gnieren ikke kan beskylde deg for det som har hendt fordi da eksponerer han sine sleipheter og avslører seg selv.

 

Tips : Kjøp pulverkaffe og ha i avføringsmiddel. :-) Done that. Gniern klagde på dårlig mage i flere dager. He he. Ingen sa noe. Hele glasset forsvant. :-)

Legg unna mat eller oppbevar mat varmt slik at det blir dårlig for så å sette inn i kjøleskapet igjen.

Bytt ut innhold i Shampo, balsam , krydder (salt/sukker). osv osv listen er lang over ting.

Hårfjærningsmiddel i hårgele er en höydare.

Det krever at alle andre informeres om hva som ikke bør brukes. Ikke for mange ting samtidig.

 

Hvis han er denne typen kan man jo gjøre det, men da er man ikke kammerater lengre, da er det bedre å få inn en person man liker (er jo ikke alltid man velger hvem man bor med).

Være også forsiktig med hva man gjør, bedervet mat synes jeg ikke høres ut som en god idè, men ellers har jeg sansen for en del av forslagene.

Lenke til kommentar

Å lage en stor sak ut av 100 spenn ÉR smålig ja, å i tillegg få tanker om vold pga 100 spenn, det er helt latterlig. Ta deg sammen "mann". Det topper seg jo liksom når du ikke skjønner at det kreves to for å danse tango, og tydeligvis ser på det som at det kun er han som er problemet her.

 

Her er det to tullinger, og den ene er deg.

Lenke til kommentar

Stå på ditt. Dette handler ikke om pengene. Dette handler om at han tror at han snike seg unna forpliktelsene sine. Det er bra at du har gjort det klart at han ikke kan forsyne seg av din mat lenger. Han har mer å tape på dette enn deg. Hvis han ikke gir seg, så kan du i hvert fall forsikre deg om at det ikke skjer igjen.

Lenke til kommentar
Nå hadde Posten gjort noe feil med levering av posten _MIN_ , som også internetten sto på. Dette vedvarte i 2mnd. Jeg fikk dermed ikke faktura på internett og TV, som vi skulle hatt, siden dette står på meg.
Når ikke regninga kom, så kunne du kontakta leverandøren din da. Det var jo du som tok sjansen på at utgiften hadde "forduftet", og må da ta de økonomiske konsekvensene.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...