Gå til innhold

Hva driver dere med inne på "Smarttelefoner"?


Anbefalte innlegg

Jeg tenker på denne tråden, som helt korrekt ble stengt av Zeph. Etter det har tråden blitt gjenåpnet og innlegg er fjernet. Zeph gjorde det helt klart at slike tråder ikke er ønskelig når det allerede finnes passende tråder.

 

Da må jeg bare spørre, hvordan ser dere for dere at forumet skal utvikle seg hvis alle skal kunne opprette tråder i hytt og pine, selv om det allerede finnes egnede tråder å ta det i?

 

Moderatorer og administratorer er bare mennesker, og kan også gjøre feil, men jeg ser jo for meg at dere er flere som har tatt en prat om dette før dere besluttet å åpne tråden og moderere den slik dere har gjort.

 

Hadde jeg vært litt drittunge så hadde jeg kanskje opprettet "DBMs HTC Desire-tråd", bare for å illustrere at modereringen har gått over stokk og stein. Heldigvis for oss alle, så er jeg ikke interessert i å være med på å ødelegge forumet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Den aktuelle saken her kjenner jeg faktisk ikke til da dette skjedde mens jeg var bortreist i sommer og ingen har sagt noe om saken til meg. Jeg poster litt generell info her sakset fra en PM jeg skriv tidligere i år:

 

For det andre er det ikke slik at man bare skal benytte seg av samletråder på mobilforumet, snarere tvert i mot. Rent teknisk er mange små tråder å foretrekke fremfor samletråder, særlig med tanke på forumets søk-funksjonalitet. Det er heller ikke slik at det er ønskelig med samletråder fra vår side.

 

Dette ble tatt opp for en god stund siden, og det er ingen enighet blant brukerne på mobilforumet om de ønsker samletråder eller mange små tråder. Derfor har vi heller ingen policy på dette, og det er opp til hver enkelt bruker å velge om de ønsker å poste i en samletråd, eller opprette en egen tråd.

 

Her er det dog snakk om en samletråd av typen "Jeg har masse spørsmål, vennligst hjelp meg". Slike tråder er i utgangspunktet uheldige, men det er fint mulig å se gjennom fingrene, så fremt antall slike tråder begrenser seg til et minimum. Blir det nok slike tråder til at de «forsøpler» mobilforumet, må vi ta affære. Slik ståa er nå, så skader bare slike tråder trådstarter selv, siden ingen (sannsynligvis) gidder å lese dem. Men begynner det å bli mange slike tråder, så må vi nok få inn en policy om at de stenges og henvises til samletråder e.l.

 

Samtidig minner jeg på at tråder med et eller et par eksempler, er helt ok, og det over gjelder bare minisamletråder.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...