Gå til innhold

kandasas galaxy s II tråd. Hva, hvordan, hvilken ...


Anbefalte innlegg

Lager meg en egen tråd her istedet for å ødelegge andre tråder med mine spørsmål. (samtidig klare å finne igjen svar på det jeg lurer på, da enkelte tråder er på mange hundre sider)

 

Har bestilt 2 stk S2 og det kommer sikkert endel spørsmål etterhvert, da dette blir min første erfaring med smarttlf.

 

Vil ikke ha en ukontrollert regning og har hørt det er endel som slår av pakkedata, for de erfarer de får større regninger selv om de selv ikke surfer osv utenom trådløst. De erfarer at dette løser dette problemet. Nå skal jo jeg bruke f.eks GPS og da må vel dette stå på, men erfarer dere noen annen god løsning enn å slå av/på pakkedata når man skal bruke spesifikke ting som GPS som fungerer og som ikke gir større regning. (når program som GPS ikke blir brukt den tiden)

 

Jeg er ute etter en god GPS. Trenger ikke være med en hel drøss av funksjoner som man kanskje ikke bruker uansett, men kart må bli lastet ned til tlf (de fleste er kanskje slik regner jeg med?) Er litt usikker på hva jeg mener er nødvendig å ha med på en god GPS, men godt kart visuelt og ganske korrekt naturligvis. Gjeldende fartsgrense er en fin funksjon å ha med, for ofte tar jeg meg selv i å ikke vite denne - "er det fortsatt 80 her liksom"

Setter pris på tips på hva som er lurt å ha med for GPS og hvilke GPS app som dekker disse behovene uten å bli for innviklet og som er en god GPS. (fins det overhode noen gratis GPS'er som er verdt å prøve, eller er dette like greit å gi opp med en gang å tenke på?)

 

Edit: når man kjøper en app på marked, så kommer dette på tlf regning og man betaler ikke i selve markedet med visa f.eks?

Endret av kandasa
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Så langt som å tenke på andre ting som er nødvendig å kjøpe med til tlf har jeg ikke tenkt så mye på. Hva mener du er et 'must' å kjøpe i tillegg?

 

Forøvrig vurderer jeg å kjøpte til et slikt "carbon fiber case" med flipplokk m/magnet. Noen med erfaring på denne og hvor praktisk den er? Samtidig følges det med på den store S2 tråden og ser endel har problemer med varmeutvikling på enkelte beskyttelser som brukes og lurer på om det er noen som har erfart det med "carbon fiber case" i så fall?

 

Tror jeg kommer til å skifte til 3500 mAh batteri hvis det viser seg at noen av disse holder mål/kvalitet. Noen som vet om det fins "carbon fiber case" som passer for dette?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...