Gå til innhold

Red Orchestra 2 - ute nå!


Anbefalte innlegg

LATTERLIG at de må ha bevis for å fikse en sånn feil som veldig mange slite med.

Bevis? Det er snakk om at det er en fordel å kunne gjenskape problemet for å kunne fikse det. Det er DA man får bevis.

 

Så det holder ikke med at folk sier det? De må faktisk ha problemet selv for å kunne fikse det, virker helt merkelig. Må jo være noe på forumet her så har fått stats boostet.-

De må vite hva som skaper problemet for å kunne fikse det... Det blir som at motoren på bilen fusker. Det hjelper ikke å "fikse" motoren uten å vite årsaken.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er nok litt mer komplisert enn å bare trykke på en knapp, så er alt fikset. Det kreves selvfølgelig undersøkning, slik at de kan se hvor feilen ligger - og deretter forsøke å rette den.

 

 

Forøvrig er det en haug av problemer som jeg helst ser fikset før stats, f. eks crashes og at lyden plutselig blir borte, og man må restarte spillet.

Lenke til kommentar

FAEN RO2 hater meg, i hele dag spillte jeg elendig, spillte med en venn og han gjorde det kjempe bra, jeg ble bare drept og drept,

 

Så spillte jeg i sted, 5 skudd 5 kills jeg reddet hele laget mitt fra to kampende MG34 folk, jeg snipe en kar fra langt hold, og jeg var fremdeles på første livet mitt, så for første gang siden jeg fikk spillet får jeg en CTD, da ble jeg møkka sur. Endelig når jeg får en bra runde eller begynnelsen på en bra runde, krasher spillet.

Lenke til kommentar

For den type person som liker denne type krigsspill, så er dette nærmest et must. Min personlig mening er at kartene kan bli litt kjedelige, men de er selvsagt laget for at man skal kunne spille taktisk på dem. Hadde ønsket litt større variasjon. Litt problemer med bugs har det vært, men dette kommer seg nok. Hadde nok gitt det en 5/6.

Lenke til kommentar

For den type person som liker denne type krigsspill, så er dette nærmest et must. Min personlig mening er at kartene kan bli litt kjedelige, men de er selvsagt laget for at man skal kunne spille taktisk på dem. Hadde ønsket litt større variasjon. Litt problemer med bugs har det vært, men dette kommer seg nok. Hadde nok gitt det en 5/6.

 

Jeg syns flere av brettene er kjedelige eller dårlig balansert. Jeg har også i de to siste dagene opplevd at fiender ikke dør når de skal dø, vi snakker Medal of honor allied assault antall kuler før de dør, når jeg skyter en tysker 3 ganger med rifle og ser blod sprute opp etter veggen med vert skudd, begynner jeg å lure på om folk har begnyt med noen hacks eller cheats.

 

Spillet kan gå fra å være ektremt dårlig og kjedelig på et ubalansert brett med ubalanserte lag, til ektremt, EKTREMT bra når alt funker som det skal.

Lenke til kommentar

Jeg har også i de to siste dagene opplevd at fiender ikke dør når de skal dø, vi snakker Medal of honor allied assault antall kuler før de dør, når jeg skyter en tysker 3 ganger med rifle og ser blod sprute opp etter veggen med vert skudd, begynner jeg å lure på om folk har begnyt med noen hacks eller cheats.

Sikker på at du ikke treffer de i armer og bein? Tåler fint en rifleskudd da, og om man bandasjerer seg etter hvert skudd tåler man en del.

 

Selv er jeg litt lei av mappene, og gleder meg til det begynner å komme nye. Det som irriterer meg mest for øyeblikket er lockdown da matchene rett og slett blir sykt korte. Red October Factory er for eksempel et bra map, men nesten umulig å vinne meg allies om man er mange på serveren.

 

Vil ellers si at jeg synes spillet er veldig bra :) . 5/6, minus for lydbuggen (når man mister lyden og må starte spillet på nytt) og at jeg er litt lei av mappene. Men nå har jeg også spilt spillet 44 timer, pluss 26 timer med beta :p .

Endret av Kun10kr
Lenke til kommentar

Hadde en kjempe runde i grain elevator brettet, først kutta ned ned 6 tysker med en stasjonær MG, også bare forsatte morro a og etter første runde var jeg faktisk på første plass over både tyskere og russere med 90 poeng. og 19 kills.

 

Neste runde gikk ikke så bra og fikk bare 3 kills, men ente med 112 poeng på begge rundene og 22 kills, andre plass på russisk side og 4 plass sammenlagt.

Lenke til kommentar

Vel, nå har jeg 16 timer i RO2, men det er fremdeles en god del ting jeg lurer på og som for øvrig irriterer meg litt. Har forsøkt å søke opp informasjonen, men hittil har jeg ikke lykkes så kanskje noen av dere der ute har peil.

 

1. Hvordan er det egentlig med fargekodene i spillet? De som er lysegrønne, er de i din egen squad?

 

2. Hvordan funker egentlig "spawn on squad leader?" Det står ingen håndfast info om det noe sted, jeg har tilogmed lest det overhodet ikke har noe med hvorvidt du er i en capzone eller ikke, men at det avgjøres om en fiende kan se deg. Stemmer dette?

 

3. Dere andre som spiller her, merker dere noe til lag? Jeg har en 15mbit-linje men får sjelden noe bedre ping enn 100, normalen er vel rundt 120. Og ja, jeg har forsøkt mange forskjellige servere.

 

4. Hva tenker dere om antall spillere? Jeg innbiller meg at dess flere dess mer moro, men ville dere kanskje anbefalt f.eks. maks 32? I så fall, hvorfor?

 

5. Har dere også problemer med "refresh server-list?" Om jeg refresher typ 6-7 ganger etter hverandre (ikke spamming av refresh) så slutter plutselig funksjonen å funke og eneste løsning er å restarte spillet.

 

Alt i alt synes jeg spillet har potensiale til å være fantastisk bra, og som en skrev før meg her oppe så er det ekstremt bra når det funker. Men: personlig føler jeg vel det bare funker 1/3 av gangene, enten det er lagg, tullete hitbox-registrering, mongo teammates eller bare enkelte designelementer som irriterer meg (som feks forsinket kill-notifications).

 

Jeg savner også noe mer informasjon om helt elementære ting, som feks fargekodene på laget ditt. Eller en oversikt over hva som gir hvor mange poeng. Jeg har lang fartstid i omtrent alle fps'er, men her føler jeg det er altfor mye jeg ikke vet, informasjon som strengt tatt burde vært vist på loading screens eller bare fulgt med som manual. Apropos manual... må sjekke om steam har nedlastbar manual kom jeg på nå :p

 

Anywho, om noen har noen svar så setter jeg pris på det.

Lenke til kommentar

1: ja.

 

2: spawn på SL fungerer slik at du spawner i nærheten av din SL sålenge han ikke befinner seg i fiendtlig territorie. Temmlig shabby gjennomført dog.

 

3: ja, det er ikke helt opptimalt på lagg-fronten.

 

4: Ferre spillere gir et mer taktisk spill public, er det 64stk blir det fort mye rambo.

 

5: aldri hørt om, sjekk ut bug-forumet til tripwire.

 

og nei, finnes ingen manual, flere som har etterlyst det. Tror det kommer av at de forventa kanskje at de fleste som begynte hadde spilt forgjengerne?

Lenke til kommentar

Der er jeg veldig uenig med deg, apartments er blant de mapene jeg liker minst. Hvorfor? Våpenmangfoldet i RO2 er ikke egna til så små maps, alt for mange semi-auto og automatvåpen. RO1 hadde en klar begrensning der, og derfor funka mindre maps bedre. Apartments har en alt for høy rambofaktor, noe som ikke hører hjemme i et realistisk fps.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...