Gå til innhold

Red Orchestra 2 - ute nå!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, kjøp, ellers dreper gud en kattunge

Jeg liker ikke katter. ;)

 

Men ja, tror det blir et kjøp.

 

Jeg liker ikke hester, betyr ikke at jeg vil at gud skal drepe føll.

 

 

Det er en ting jeg ikke liker med spillet og det er disse Battlefield bad company upgreadsa

 

Jeg kan godta at du kan bli raskere til å få opp siktet, dempe rekylen, men at man pluttselig skal få tilgang på andre våpen er noe kjipt, dette er WW2, du brukte det du fikk og det du fikk var laget for så lite penger som mulig.

 

Hadde du en rifle og ammo var du glad, i hvertfall på østfronten, selv liker jeg ikke eksotiske våpen og jeg tviler på at Mp44 fantes i stalingrad, den dukka egetnlig ikke opp før i 44.

 

Når du bruker tid på å lage et så realistisk spill, er det kjipt å gjøre det mer urealistisk bare for å gjøre CS og BF fanboys glade.

Lenke til kommentar

Hehe, var bare tull. :)

 

Ja, jeg ser den. Men det har noe med at de gjerne vil at folk skal spille det mye - og føle større fremgang. Man kan klage så mye man vil på at det er laget for "CS og BF-fanboys", men denne type spillergruppe er faktisk litt stor.

 

Det er begrenset med hvor realistisk man får det. Hvor grensen mellom hvor realistisk det er og når spillet ikke er like morsomt lenger er ikke så stor.

Lenke til kommentar

Hehe, var bare tull. :)

 

Ja, jeg ser den. Men det har noe med at de gjerne vil at folk skal spille det mye - og føle større fremgang. Man kan klage så mye man vil på at det er laget for "CS og BF-fanboys", men denne type spillergruppe er faktisk litt stor.

 

Det er begrenset med hvor realistisk man får det. Hvor grensen mellom hvor realistisk det er og når spillet ikke er like morsomt lenger er ikke så stor.

 

Jeg fant ut at min grense for realisme i FPS sluttet litt før Battlefield europe, jeg elsker konseptet, men nå løpe i 20 minutter for å så bli skutt fra 600 meter, for å så løpe 20 minutter til og bli skutt av en fra 600 meter var kjedelig, noen få ganger ble det veldig morsomt, men det var kanskje 10% av tiden, og når man må betale for spillet, blir det alt for mye penger for 10% morro.

Lenke til kommentar

Som en person fra DICE sa om BF3:

 

"To us we're not creating a simulator, we're creating a fun game. We're not creating a realistic game, we're creating an authentic game that is fun to play."

Dette synes jeg forklarer veldig godt om hva man burde satse på. Dersom man gjør det alt for realistisk, da blir det som du opplevde - 10% morsomt, og 90% dønn kjedelig fordi man dør hele tiden.

Lenke til kommentar

Jeg har aldri hatt slike problemer som Raul har, spillet kjører smertefritt hos meg. Men, det er noen småbugs som utviklerne jobber veldig aktivt med å rette opp. Jeg stemmer for at du skal kjøpe :p

 

Så du har ikke problem med å få riktig stats eller oppgraderinger på våpene dine? i så tilfelle er du den eneste i verden som ike har dette problemet.

 

Haha jeg er elite, sjekka statsen i sted og hadde 16 kills, så spillte jeg to runder til og drepe sånn 8 stykker til, vel da fikk statsen bersjerk nå har jeg tydligivs gått fra 16 kills og level 5 til lvl 34 og har 550 kills.

 

 

Akkurat dette som ødelegge det meste for min del når eg faktisk får spilt, er ikke moro å få oppgradering til våpen når man ikke har gjort seg fortjent til det.

Lenke til kommentar

Hmm, ikke bra. Får rogame.exe har sluttet å virke når jeg prøver å starte spillet. Flott det. :)

 

Hadde akkurat det samme i hele går, nå i kveld kan eg spille... Virker veldig random om man får spilt. Spilte en kamp her, drepte en fyr, fikk en hel haug med achievements på Steam for det killet. Blant annet å drepe 1000 fiender. Er plutselig lvl 58 også, håper virkelig de ordner dette snart for fy for moro det er når man har gode runder. Hadd ene grei runde med Overall poengsum på 50 poeng. Min beste hittil

Endret av Raul07
Lenke til kommentar

Fuckings lagg, nå skjønner jeg hvofor 20 000 000 russere døde under WW2, ingen av dem kunne treffe tyskerne pga. lagg.

 

Laggen drepte meg gang på gang, men hadde fremdeles et veldig kult spill

 

Hvis du tror du lagger, tenk på Jesus... han brukte 3 DAGER på å respawne!

 

(håper jeg fikk fram et smil nao :))

 

Jesus var den første som tok 3-dagers egenmelding fra jobben , kudos til han for det.

 

Dette spillet skal jeg kjøpe hvis det fremdeles er aktivt om noen måneder og er blitt patchet endel :)

Endret av Bulletus
Lenke til kommentar

Hmm, ikke bra. Får rogame.exe har sluttet å virke når jeg prøver å starte spillet. Flott det. :)

 

Hadde akkurat det samme i hele går, nå i kveld kan eg spille... Virker veldig random om man får spilt. Spilte en kamp her, drepte en fyr, fikk en hel haug med achievements på Steam for det killet. Blant annet å drepe 1000 fiender. Er plutselig lvl 58 også, håper virkelig de ordner dette snart for fy for moro det er når man har gode runder. Hadd ene grei runde med Overall poengsum på 50 poeng. Min beste hittil

Helt tilfeldigvis klarte jeg å spille. Aner ikke hva jeg gjorde, eller om jeg faktisk gjorde noe - men det fungerte. Prøvde bare litt singleplayer for å sette meg inn i kontrollene, og spillet var veldig lovende. :)

Lenke til kommentar

Ser ut som at de fikset mye i siste patchen.

Men jeg får et nettverksproblem jeg sleit med i de foregående RO spillene og;

Når jeg kommer inn på serveren fungerer allt fint noen sekunder, men plustselig virker det som at jeg mister forbindelsen med serveren. Merker det på at alle rundt meg plutselig løper i samme retning som de gjorde når "nettet forsvant".

Får joinet servere igjen, men problemet skjer igjen og igjen.

Noen som kjenner til dette problemet og ikke minst løsningen?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...