Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Forelsket i min egen stemor


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Oi her har det skjedd mye siden sist. Ja uansett så har jeg kommet i den leie situasjonen at faren min ikke skal være hjemme hele neste uke, og uka etter det igjen. Dette er pga jobben, og moren min bor ikke i Oslo lenger(flytta til Bergen) og siden skolen begynner på mandag, så må jeg bo alene med stemoren min. Vet ikke om jeg klarer å holde meg da. Spesielt ikke siden jeg leste den dildo historien lenger opp :ermm:

 

Postet av anonym: c3a9076e6489153acd1ba09a5413e367

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Hei. Altså. Er det slik at denne jenta liker deg eller er det bare du som liker henne? Altså om dere liker hverandre da. Uannsett, så tror jeg du skal glemme det.

Det blir aldri føre noe særlig bra med seg uannsett. Jeg tviler på at din far hadde blitt særlig fornøyd hvis du hadde prøvd å tatt fra han dama hans.

Det du iallefall skal passe deg for er hvis f. eks du og hun jenta skal gjøre noe sammen, tja. F. eks ta oppvasken sammen da, eller om f. eks du skal gjøre noe og hun spør om hun skal hjelpe deg, så skal dere ikke ta på hverandre. Dette vil kanskje gjøre faren din litt mistenksom.

Det at din far skal la dere være hjemme alene sammen betyr egentlig at han har god tillit til dere begge to. Dette betyr altså, at han ikke tror at det vil bli noe tull.

Da synes jeg at du skal holde deg i skinnet.

 

Dette fordi at hvis det er bare du som liker henne og hun ikke liker deg så veldig mye og du har prøvd deg på henne, så kan jo hun si det til din far og da kan du kanskje havne i trøbbel.

Du og hun jenta skal selvfølgelig ha et normalt forhold til hverandre. At dere snakker sammen og kan gjøre helt vanlige ting sammen. Men da vil det naturligvis si at det ikke skal være noe kropskontakt mellom dere.

 

Men en annen ting:

 

Visste du ingenting om at hun jenta og din far ble sammen før de ble det? Hadde han ikke sagt noen ting til deg? Han måtte vel ha tenkt noe før han ble sammen med henne. Han burde vel kanskje skjønt at en gutt på 17 år kanskje blir forelsket i en jente på 24 år?

 

Også en siste ting: Er det egentlig riktig og kalle denne jenta stemor? Altså. Hun kunne jo tross alt vært søsteren din.

 

Lykke til iallefall.

 

 

Hilsen. wil.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hva med å sprade naken og se på reaksjonen - Man kan vel gå naken forran sin egen (sviger)mor, ikke sant ;)

 

Nå kan det vel være forskjell på reaksjonen alt etter din egen 'reaksjon' også kanskje :D

 

ahahaha sant ass ^^, sprader tilfeldigvis naken rundt, og ferkser henne i å bruke dildo eller mens hun har på seg litt mindre klær. Lurer på hvordan lillemann kommer til å reagere da ^^

 

Postet av anonym: c3a9076e6489153acd1ba09a5413e367

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15

ahahaha sant ass ^^, sprader tilfeldigvis naken rundt, og ferkser henne i å bruke dildo eller mens hun har på seg litt mindre klær. Lurer på hvordan lillemann kommer til å reagere da ^^

 

Postet av anonym: c3a9076e6489153acd1ba09a5413e367

 

:nei:

 

Det er (ste)MOREN din. Hva tenker du på, gutt!? Greit nok at du er litt betatt av dama (til FAREN din), men herregud. Hold deg unna. Det er nok av pene jenter her i verden, men du stjeler bare ikke samboeren til faren din. Det er for sykt.

Lenke til kommentar

Hva med å sprade naken og se på reaksjonen - Man kan vel gå naken forran sin egen (sviger)mor, ikke sant ;)

 

Nå kan det vel være forskjell på reaksjonen alt etter din egen 'reaksjon' også kanskje :D

 

ahahaha sant ass ^^, sprader tilfeldigvis naken rundt, og ferkser henne i å bruke dildo eller mens hun har på seg litt mindre klær. Lurer på hvordan lillemann kommer til å reagere da ^^

 

Postet av anonym: c3a9076e6489153acd1ba09a5413e367

jeg skal røpe en liten hemmelighet til deg.

det er hull i internett som ineholder informasjonen du trenger.

det hulle du burde besøke heter 4chan.org/b/ det er et bildebrett så du må laste opp et bilde for og starte en ny topic men det bilde trenger ikke og vere relatert til tema. lykke til.

 

Postet av anonym: dac9618bc39eeefc47297f54ad7585d3

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...