Gå til innhold

FpUs diskusjonsforum fra 2002-2003


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Synes ikke jeg. Etter det han skrev på nettet virket ikke som en som kan finne på å gjennomføre det han har gjort. Jo, han var kritisk til Islam og det kom frem at ham mente at noe måtte gjøres, men det finnes mange her på diskusjon.no som mener det samme. Uten at det betyr at vi må gå rundt og mistenke dem for å være potensielle massemordere.

Endret av Disk
Lenke til kommentar
Gjest Gjest slettet-ld9eg7s96q

Haha, PST har sikkert vært innom her å kika litt :p

 

PST, ifølge de selv, har ikke lovhjemmel til å overvåke diskusjonsforum der det bedrives politisk diskusjon (noe som de lærde strides om). Om de faktisk følger disse retningslinjene eller ikke er mer usikkert. Spesielt etter 22/7 ...

Lenke til kommentar

Det er interessant å lese meningene som kommer fram såpass mange år siden. Han har tydeligvis brukt langt tid på å komme fram til hva han egentlig mener. Når det er sagt så ser jeg klare likhetstrekk mellom meningene til ABB og meningene som fremkommer på diskusjon.no av og til. Jeg tror ikke slike meninger er så uvanlige som folk flest tror, det er uansett ikke rent sjelden slikt kommer fram på Internett. Men det er allikevel et langt steg i å ha slike meninger for å så utføre slike grusomme handlinger, det er noe de færreste gjør. Så det må har skjedd noe mer med ABB.

 

Det er vanskelig å faktisk gå til pågripelse av noen fordi de har slike ytringer, heldigvis kan man si.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...