Gå til innhold

Islam er verre enn nazisme


Anbefalte innlegg

Han mener at islamsk lov (sharia) er den ultimate lov.

Sharia-lov er innført i mange engelske byer (engelske lover åpnet for lenge siden at jøder, islamister og andre trossamfunn kunne det)

 

 

Han henviser blant annet til en fatwa som sier at det er dødsstraff for apostasi. I sharia (som han promoterer) finner vi også straffer som steining for utroskap og dødsstraff for praktisert homofili.

Sharia er ikke noe entydig som fungerer likt overalt det det er i bruk. Har du hørt om steining eller dødsdommer fra sharia i England? Selv ikke i muslimske land er det lik praksis. Den enste såkallte dødsdommen mot homfile i "islams hjemland" Iran feks. var løgaktig fremstillt i media. De to dømte homsene hadde voldtatt en 13-åring, og ja, da vanker det dødsdom

 

 

Du svarte ikke på om du ville kritisert en som ønsker et nazi-samfunn og gassing av homofile og jøder?

Hva er relevansen? Men nei, hadde ikke giddet engasjere meg mer enn et par innlegg på HW.no

 

Det norske flertallsdemokrati er såpass befestet at jeg sover godt om natta

 

Sharia i England er SELVSAGT begrenset av Englands lover. Det hadde tatt seg ut om de skulle tillate steining for utroskap der borte. Gøy at du måtte til England for å finne tålelige "sharia"-lover.

 

As of September 2010' date=' stoning is a punishment that is included in the laws in seven countries including Saudi Arabia, Pakistan, Sudan, Iran, Yemen, the United Arab Emirates, and some states in Nigeria.[18'] While stoning may not be codified in the laws of Afghanistan and Somalia, both countries have seen several incidents of stoning to death. [19] [20]

 

Du får bare akseptere at noen setter viktigheten av demokrati, ytringsfrihet og menneskeverd høyere enn deg. For meg er dette viktig nok til å bruke tid på.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg er klar over at Islam praktiserer sharia, men kristendommen praktiserer noe som ligner veldig bare at det gjøres på en annen måte,det er like fælt uansett.Nazismen består jo av kristne mennesker som vil passe på at folket følger de regler og avtaler som de kristne trosretningene er forpliktet til å følge.Og Islam er jo en lovreligion og de straffer sine tros feller som forbryter seg.

Derfor kan en ikke si at Islam er værre enn nazisme og omvendt.

Personer som er veldig opptatt av forholdet mellom de to har nok litt for mangelfulle kunnskaper om både nazisme og Islam.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...