Gå til innhold

Ingen sverdkamp i Fable: The Journey (X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er glad for at de omfavner det faktum at The Journey er en spinoff, og at det ikke blir Fable III: Kinect Edition. Jeg er slett ikke overbevist om at det blir et bra spill, men så langt høres det interessant ut.

Skrevet (endret)
Vi kunne ha laget nærkampvåpen, men det jeg hater mest med nærkamp- og skytevåpen er at hjernen vår er programmert til å forvente rekyl og motstand fra de tingene.

 

Jaha, er ikke hjernen vår da programmert slik at alle elementer i et spill som foregår på en skjerm vil være meningsløse? Nei denne mannen blir bare mer og mer en klovn for meg.

 

Takk for Populous som jeg spilte en del på min kjære gamle Amiga, men etter det... nei. Black & White var litt både og men fenget meg aldri helt.

Endret av Theo343
Skrevet

Duck Hunt var riktignok artig med pistol rettet mot TV'n, men Peter har helt rett i at det føles litt tamt uten rekyl eller noen form for fysisk reaksjon.

Force feedback på ratt og vibrasjon i kontrollere eksisterer av en grunn.

Skrevet

Kjøper fortsatt ikke Kinect bare fordi et Fable spill krever det. Virker egentlig som de skyndte seg med å skape dette spillet ifra Traileren ifra E3 BARE for å få det til Kinect :c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...