Gå til innhold

[Løst] Heii, noen som vet om norske nettsider som selger vannpisoler, automatiske støvsuere ,potet bazoka ,granat eple,oppvaskmakin osv


rema100

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

finn.no

 

Kan jeg spørre hva faen du skal med det? xD

 

 

Og det er vell helst ganske ulovlig og være i besittelse av granater og bazooka . og hvor skal du bruke en tanks ?

 

Lag deg en sprettert og bruk den .

thanksen skal jeg bruke som framkomst middel, våpene skal jeg henge på veggen

  • Liker 1
Lenke til kommentar

finn.no

 

Kan jeg spørre hva faen du skal med det? xD

 

Og det er vell helst ganske ulovlig og være i besittelse av granater og bazooka . og hvor skal du bruke en tanks ?

SELVFORSVAR:)

hva skal du forsvare deg mot?

innbrudd

 

vil du mene det beste du kan finne mot innbrudd er en stridsvogn? :p

 

närmeste du kommer i norge:

http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=26999975

Endret av tohenrik
Lenke til kommentar

finn.no

 

Kan jeg spørre hva faen du skal med det? xD

 

Og det er vell helst ganske ulovlig og være i besittelse av granater og bazooka . og hvor skal du bruke en tanks ?

SELVFORSVAR:)

hva skal du forsvare deg mot?

innbrudd

 

närmeste du kommer i norge:

http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=26999975

skulle gjerne hatt en m1 abraham med spinning felger og gull kanon.

Lenke til kommentar

prøv og ta deg en tur til grønnland i oslo der kan du få kjøpt automat våpen og pistoler vist du treffer rette folka.

 

tankser kan du inpotere fra utlandet men du får ikke fuksjonelle kannoner på de.

 

btw du får heller ikke skjilter på en tanks siden den bruker så mye drivstoff og har belter istedenfor jul.

Endret av supercz
Lenke til kommentar

prøv og ta deg en tur til grønnland i oslo der kan du få kjøpt automat våpen og pistoler vist du treffer rette folka.

 

tankser kan du inpotere fra utlandet men du får ikke fuksjonelle kannoner på de.

 

btw du får heller ikke skjilter på en tanks siden den bruker så mye drivstoff og har belter istedenfor jul.

det er ikke bare å dra til oslo og skaffe det, da hadde hvem som helst gjort det. men vis du finner en og da kan du risikere og bli trua med våpnet til å gi fra deg penger, og vis du amelder det så blir man også involvert.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...