Gå til innhold

Kamptråd - PL: Liverpool vs Sunderland


Jefe

Anbefalte innlegg

Skal bli morsomt å se om de bitre Newcastle-supporterne er like eplekjekke ca. halv ni i kveld. :)

 

Bitter? Ser du kampene til Liverpool? Vi fortalte hva som kom til å skje med Carroll, og det har da virkelig vært slik også. Dere må skifte spillestil.

Ja, det oser bitterhet.

 

Er for tidlig å si noe om Carroll nå uansett. Trenger ikke være slik at Carroll var på sitt beste i Newcastle heller. Newcastle-Carroll trenger ikke være fasiten. Han er ennå ung og kan utvikle seg. Laget vi stilte i dag er ferskt og usammenspilt. Blir bare så komisk når han og vi dømmes ned etter en kamp. Vi skal liksom få skyld for at vi "misbruker" juvelen Carroll.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er for tidlig å si noe om Carroll nå uansett. Trenger ikke være slik at Carroll var på sitt beste i Newcastle heller. Newcastle-Carroll trenger ikke være fasiten. Han er ennå ung og kan utvikle seg. Laget vi stilte i dag er ferskt og usammenspilt. Blir bare så komisk når han og vi dømmes ned etter en kamp. Vi skal liksom få skyld for at vi "misbruker" juvelen Carroll.

 

Ja, dagens kamp var Carrolls første. :)

Lenke til kommentar

Ja, dagens kamp var Carrolls første. :)

Nei, men seriøst, hvor mye har han egentlig spilt for Liverpool? Og ikke minst, hvor mye har han spilt sammen med Adam, Henderson og Downing f. eks.?

 

Nok til at man bør se at dette ikke passer Carroll. Han skal holde på balle, vinne dueller og herje i feltet, noe han ikke får gjort. Han kan bli storveis om dere legger opp spillet litt mer så det kan passe ham og ikke bare Suarez.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg er ingen stor fan av Carroll, men jeg er ikke enig i all kritikken av han. Han vant mange hodedueller og hadde flere avslutninger på mål. Det er klart at han ikke viste seg verdig 35M, men jeg tror heller ikke vi fikk se hva han egentlig er god for.

 

La han få noen kamper på seg.

Endret av MagnusW
Lenke til kommentar

Carroll kunne godt ha scoret, avblåsningen for det lille knuffet i forsvarsspilleren da han satte ballen i nettet var 50/50. Synes Carroll var positiv og la ned en bra innsats. Det synes ikke like godt som hos små og kjappe spillere som f.eks. Suarez, men i min bok var dette slett ikke en dårlig kamp av Carroll. Mye ufortjent pepper.

 

Ellers var Lucas og Adam gode i første omgang. Etterhvert som piffen gikk litt ut av Lucas ble forsvarsproblemene til Liverpool tydeligere - Enrique var OK, resten var middels/bajs.

 

Alt i alt et greit resultat, selv om Liverpool burde ha "avgjort" kampen i første omgang ved å lede 2-0 eller 3-0 til pause. I andre omgang var lagene omtrent jevngode, og at Sunderland da vinner omgangen med ett mål er fair.

 

Liverpool trenger nok en spiller som Cahill før dette laget blir virkelig bra. P.t. er laget godt offensivt, men i kamper mot de beste lagene tror jeg det vil bli for mange mål bakover.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg er ingen stor fan av Carroll, men jeg er ikke enig i all kritikken av han. Han vant mange hodedueller og hadde flere avslutninger på mål. Det er klart at han ikke viste seg verdig 35M, men jeg tror heller ikke vi fikk se hva han egentlig er god for.

 

La han få noen kamper på seg.

Han hadde seks skudd utenfor mål. Fler enn noen spiller klarte å prestere på èn kamp under forrige sesong.

Lenke til kommentar

Er ganske enig med MagnusW. Er ingen fan av Caroll, og skjønner ikke hvordan han har en prislapp på 35 mill. men forstår ikke all kritikken av han, når stort sett hele laget spilte en elendig andre omgang. Trist å splitte poengene denne kampen. Vi mister to poeng, og nødvendig selvtilitt til kampen mot Arsenal.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...