Gå til innhold

Kamptråd - PL: Liverpool vs Sunderland


Jefe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Carroll har vært ræva for Liverpool, men jeg tror det kommer av at han ikke passer helt inn i spillestilen. Carroll har bevis hva han kan i Newcastledrakta, men da spilte Newcastle en type fotball somv ar skreddersydd for han.

 

Vi kjøpte Downing og Adam for å støtte opp om Carrol.

 

Det hjelper lite da han blir brukt helt feil. Liverpool spiller balle. For meg ser det ut til at Liverpool vil spille fin og kjapp fotball etter bakken, noe som virkelig er Carrolls ting i det heletatt.

Lenke til kommentar

Sykt dårlig andreomgang. Fikk vondt av å se på. Lett å se at spillerne rett og slett var slitne, virker som Kenny og Clarke har kjørt dårlig fitnessopplegg i sommer. Og Meireles på ving. Really?

 

Flanagan var en sekk med drit i dag. Aldri prioriter han foran Kelly.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Skal bli morsomt å se om de bitre Newcastle-supporterne er like eplekjekke ca. halv ni i kveld. :)

 

Hvem har vært eplekjekke? Vi sier kun at Liverpool bruker Carroll feil, noe som gjør at han ikke får herjet som han gjorde i Newcastle, og at Henderson har vært elendige. Mener du seriøst at Carroll og Henderson var gode i dag?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15

Tilnærmet elendig 2. omgang av Liverpool. Fryktelig svakt. Det er for tidlig for Flanagan og han viste hvor uerfaren han er i dag. Jeg blir skremt over hvor dårlig Carroll er. Han greier nesten ingenting med ballen i beina, og han taper nesten samtlige hodedueller i dag.

 

 

Ellers er Suarez en av få lysglimt i dagens kamp og Liverpool har et godt stykke å gå før man skal snakke om noe ligamesterskap.

Endret av Slettet-w7DZlO15
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...