Gå til innhold

Bo i Thailand


ankirbabe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
De har sikkert dårlig selvtillit og de blir lett på tråden at de ligger med hvem som helst.

Du har det så vondt og kaldt at de puler for varmen... Eller nei, stedet kalles big sister og istedenfor at man betaler så blir man filmet. Inntektene til bordellet kommer fra medlemskap på live-sendinger, filmer, etc og de prostituerte blir betalt av det

Endret av Demantios
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132
De har sikkert dårlig selvtillit og de blir lett på tråden at de ligger med hvem som helst.

Du har det så vondt og kaldt at de puler for varmen... Eller nei, stedet kalles big sister og istedenfor at man betaler så blir man filmet. Inntektene til bordellet kommer fra medlemskap på live-sendinger, filmer, etc og de prostituerte blir betalt av det

 

Tull og tøys.

 

Selvsagt finnes det kvinner som er lett på tråden uten at de har en tilhørighet med et bordell. Man kan treffe på disse kvinnene på et utested, og det ender med sex. Dette er fordi disse kvinnene er ikke skikkelige, går horete kledd, oppfører seg horete osv, men det betyr ikke at de er en gatehore, selv om de nesten oppfører seg slikt. Du trenger liksom ikke å "kjempe" for å få de, det skal liksom ingen ting til for å komme i buksa på disse kvinnene.

 

Jeg gjør oppmerksom på at jeg avviser ikke det du sier, men jeg påpeker at det også finnes kvinner som er lett på tråden utenom dette.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132
Tull og tøys.

(...)

jeg avviser ikke det du sier

Hæ? :p

 

Mine opplysninger var ikke 100% korrekt, men ikke så langt unna

http://en.wikipedia.org/wiki/Big_Sister_(brothel)

 

Det jeg mente var at det var tull og tøys at det bare fantes "Big Sister Brothel", og ikke kvinner som er lett på tråden. Men jeg derimot påpekte at begge tilfellene finnes, uten å avvise det ene tilfellet.

Lenke til kommentar

Hei, jeg ønsker å bo i Thailand. Ta med meg uføretrygden og flytte til Thailand, rett og slett.

 

Ønsker å finne meg en leilighet til rundt 5000 kr i mnd, pule masse thailandske horer.

 

Hvordan går man fram mtp. turistvisium, oppholdstillatelse m.m.? Hvordan er regelverket mtp. den norske uføretrygden og opphold i utlandet?

 

Håper det er noen norske menn her som har mye erfaring med det å bo i Thailand. Fortell gjerne, kom også med noen anbefalinger.

 

Mvh

 

Snakk om ambisjoner! :tease:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132

TS: Hva med å heller få orden på livet ditt istede for å gjøre dette for så å sannsynligvis slite psykisk i årevis?

 

Dette må du forklare nærmere...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132

Høres ut som en god plan. Jeg joiner deg når jeg går av med pensjon om en 40 års tid. I mellomtiden får du ikke slite ut alle jentene.

 

Det kommer nye ubrukte horer hvert år på markedet der nede, så ikke bli redd, det vil være et stort utvalg for deg når du kommer til Thailand.

Lenke til kommentar

Jeg er overrasket over at noen tror at Bali regnes som en del av EØS i denne sammenheng - og ja, jeg VET at Bali har vært kolonisert av Nederland på 1800-tallet. Faktum er at Bali har tilhørt republikken Indonesia siden 1948.

 

Som følge av gjeldende regler for å eksportere tillegstrygd som ung ufør, anbefales trådstarter å finne seg et lavkostland innen EØS for å få pengene til å strekke til lengst mulig. I tillegg anbefaler jeg ham å få tilfredsstilt sine lyster på andre måter enn ved å betale for seksuelle tjenester.

 

Til informasjon er det ulovlig for norske statsborgere å avtale kjøp av seksuelle tjenester - dette gjelder også nordmenn som befinner seg i utlandet, selv om det kan være liten eller ingen risiko for straffeforfølgelse fra norske eller utenlandske myndigheter. Jeg anbefaler derfor at tråden blir stengt eller kraftig moderert.

Endret av torbjoern_81
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132

Norge har NULL jurisdiksjon i utlandet. Når jeg er i Thailand da følger jeg lovverket i det aktuelle landet. Norsk lov overstyrer på ingen måte et annet lands eget lovverk i det aktuelle landet. Tråden bør derfor forbli åpen.

Lenke til kommentar

Til informasjon er det ulovlig for norske statsborgere å avtale kjøp av seksuelle tjenester - dette gjelder også nordmenn som befinner seg i utlandet, selv om det kan være liten eller ingen risiko for straffeforfølgelse fra norske eller utenlandske myndigheter. Jeg anbefaler derfor at tråden blir stengt eller kraftig moderert.

Tuller du :!: Er det sedlighets politiet ^^ Ingen grunn til at tråden blir verken stengt eller moderert.

 

Hva TS gjør er hans egen sak, Norsk stat eller politi kan ta og stikke noe opp en viss plass ang hva han gjør i utland hvis de har problemer med det. Og det mener jeg selv også ang hva han gjør her i norge. :tease:

Endret av AllColor
Lenke til kommentar

Visst du reiser til Norge hver 3 mnd, så mister du ikke trygden. Kanskje hver 3 mnd til EU istedet er nok, hakke peiling!

 

Her er min Thai elsker som elsket meg 24/7, vi knullet rundt i hagen der i 3 mnd i strekk, jeg fikk sykemelding fra legen pga. det var alt for få pene jenter på jobben som jeg kunne knulle i lunch pausene, han anbefalte meg å reise til Thailand for å knulle 24/7 i 120 dager, jeg har aldri følt meg i betre form en etter det! Så nå er jeg klar for å jobbe litt til, før legen må skrive ut ny knulle i Thailand sykemelding, det er en menneskerett å få knulle thailandske jenter visst enn har behov for det. Neste gang tror jeg legen min blir med meg ned en tur, fordi nabo jenten der nede ble så kåt på legen min når jeg viste henne bilde av han.

post-160065-0-09667300-1312567286_thumb.jpg

Endret av Chi Spurger
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Norge har NULL jurisdiksjon i utlandet. Når jeg er i Thailand da følger jeg lovverket i det aktuelle landet. Norsk lov overstyrer på ingen måte et annet lands eget lovverk i det aktuelle landet. Tråden bør derfor forbli åpen.

Norge, som mange andre land, forbeholder seg retten til å dømme egne statsborgere for hva de gjør utenfor eget land. Andre land forbeholder seg også retten til å dømme andre lands statsborgere for handlinger gjort mot egne statsborgere i andre land.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...