Gå til innhold

Bo i Thailand


ankirbabe

Anbefalte innlegg

Jeg betaler kjæresten min penger for sex, 20-30 kroner, hun er min luksus hore. Av og til spanderer jeg ett par Cola flasker istedet for penger. Men en eller annen form for betaling gjør jeg selvsagt, hun blir ekstra kåt av det. Når tid blir jeg arrestert? Jeg har riktig nok 2 kjærester når sant er sagt, bor litt hos begge to, dem betaler meg også iblandt ett par kroner for sex istedet for å spandere øl på meg, av og til ett par kinobilletter gratis på meg istedet. Helt ærlig, så har jeg faktisk 3 kjærester, fordi jeg er sammen med den damen i Thailand også, hun også får Cola og 20-30 fra meg iblandt, fordi jeg synes hun er så flink i sengen at hun må premieres!

 

Hva er fengselsstraffen for å ha 3 kjærester? Noen som vet?

Endret av Chi Spurger
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du trenger ikke å reise helt til Asia for skaffe deg horer!

 

Det finnes svenske, norske og danske horer i Norge også. I tillegg har du et stort utvalg av nigerianske horer i Norge. Rompa deres er så stor at du kan bruke det som et spisebord. Du får en god utsikt i tillegg.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132

Du trenger ikke å reise helt til Asia for skaffe deg horer!

 

Det finnes svenske, norske og danske horer i Norge også. I tillegg har du et stort utvalg av nigerianske horer i Norge. Rompa deres er så stor at du kan bruke det som et spisebord. Du får en god utsikt i tillegg.

 

Riktig nok, men han vil pule slike asiatiske horer som jeg illustrerte på første siden i denne tråden.

Lenke til kommentar

Du trenger ikke å reise helt til Asia for skaffe deg horer!

 

Det finnes svenske, norske og danske horer i Norge også. I tillegg har du et stort utvalg av nigerianske horer i Norge. Rompa deres er så stor at du kan bruke det som et spisebord. Du får en god utsikt i tillegg.

 

Riktig nok, men han vil pule slike asiatiske horer som jeg illustrerte på første siden i denne tråden.

 

Da må jeg bare ønske han lykke til! Må vel inrømme at de fleste asiatiske horer i 30 årsalderen ser ut som en 18 åring. Ikke rart man blir kåt av det. Nordiske horer har større pupper da men asiatiske horer er alltid i fin form.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...