Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

FF'en vil ikke ha sex uten kondom :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fuck friend'en vil visst ikke ha sex uten kondom lenger. Hun er så hysterisk redd for å bli gravid, så hun vil nå både bruke p-piller OG kondom.. Blir ikke dette veldig smør på flesk? Kondom er no dritt å ha på, nesten bedre å ta en kjappis med hånda da jo..

Noe jeg kan gjøre for at hun skal slutte å være så hysterisk?

Postet av anonym: 50cb0394d9c06b1ecebdc6843dd138b2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan jo saklig forklare for henne at p-piller er veldig trygt, syns jeg har lest 99% sikkert en plass.

Og vist hun ikke vil høre på dine gode argumenter, så får du bare leve med å bruke kondom, og jeg syns ikke synd på deg! = )

• Liker 6
Gjest Slettet-GlDE6z
Skrevet

Snakker om luksusproblem .

Skrevet

Vel, du kan jo kjøre på som vanlig med forspillet og få hun skikkelig kåt forså å si nei til å pule hu med kondom. Får du hu kåt nok vil du muligens fort se en annen tone ;)

• Liker 3
Gjest member-101642
Skrevet

Jeg vet ikke hvilke spilleregler dere opererer med. Likevel ser jeg for meg at begge har frihet med tanke på hvem dere ligger med. Hvis det er tilfelle, så hindrer kondom spredning av uheldige sykdommer.

Dersom du nekter, så står milliarder av menn i kø for å ta over plassen din.

Skrevet

Da ser det ut som jeg klarte å overtale henne. Hennes eneste argument var at hun ikke stoler på p-pillene (wtf?), og noen ganger greit å slippe søl. Kjønnsykdommer er ikke noe problem, begge er nylig testet.Postet av anonym: 3cfbb1ffc135e2f72bc715aa3199a645

• Liker 2
Gjest medlem-1432
Skrevet

Også kan du la vær å komme inni henne. For en ekstra trygghet

Skrevet

Da ser det ut som jeg klarte å overtale henne. Hennes eneste argument var at hun ikke stoler på p-pillene (wtf?), og noen ganger greit å slippe søl. Kjønnsykdommer er ikke noe problem, begge er nylig testet.Postet av anonym: 3cfbb1ffc135e2f72bc715aa3199a645

Kan man se alt med det blotte øyet da?

Skrevet

Hun kan bruke frykt for graviditet som unnskyldning. For alt TS vet, kan hun oppleve problematiske bivirkninger med p-pillene.

• Liker 1
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...