Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Fikk ikke orgasme første- og andregangen jeg hadde sex.


Anbefalte innlegg

Hei.

 

Jeg hadde sex for første gang for en uke siden. Jeg slet litt med å syntes det var godt så jeg tenkte det hadde noe med at jeg var nervøs og gjøre. Vi gjorde det igjen 4 dager etterpå. Jeg slet også denne gangen med å syntes det var veldig godt og jeg fikk orgasme verken den første eller andre gangen.

 

Hun har runket meg ofte det siste halve året og jeg har fått orgasme av det, så jeg tror ikke det er noe galt med meg.

 

Hva er galt? Tar det bare litt tid og på en måte "lære" seg det? Kom du første- og andregangen?Postet av anonym: 65978dfede9cc0cd82a821850f1e775b

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kom ikke første gangen jeg heller, var jo rimelig nervøs så var sikkert det.

Du må prøve å ikke tenke på at det er noe "skummelt" eller noe, bare prøv å fokuser på sexen og jenta. Så går det nok bra, trenger ikke være flaut at du ikke kommer de første gangene, men du må heller ikke tenke på at "nå må jeg komme snart" bare nyt det og ta det som det kommer :)

 

Andre gangen kom jeg etter laaang tid, godt over en halv time, hadde sikkert noe med fokus og nervøsitet å gjøre da også, nå er det somregel blink etter noen minutter, eller lengre hvis jeg prøver å holde igjen :p

Endret av Wickedlike
Lenke til kommentar

Hei. Trådstarter igjen.

 

Førstegangen kjente jeg faktisk nesten ingenting, jeg tenkte rett og slett ikke veldig mye på det. Jeg tenkte mer på jenta og at jeg ikke gjorde noe galt og hardt osv. (første gangen for henne også).

 

Andregangen var det nesten akkurat slik som førstegangen, men på slutten (vi holdt på kanskje 30 min) så begynte jeg og slappe av og gjøre det litt mer kontrollert og da begynte det og bli godt.Postet av anonym: 65978dfede9cc0cd82a821850f1e775b

Lenke til kommentar

Practice makes perfect! Gå og øv dere. ^^

 

Som de andre sier sikkert ikke noe galt med deg/dere. Bare at det er nytt og uvant. Når dere får øvd dere litt og funnet ut hva som faktisk fungerer blir det mer nytelse og så kommer også klmakset etter hvert. I alle fall for deg. Værre med henne kanskje o0

 

edit: etter 30 min blir det kanskje vanskelig å komme uansett. Man blir jo slitten av sånt.

Endret av Akidon
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg tror få kan skryte av at deres første ganger i senga var spesielt gode. Siden man er litt ny på det og litt "utrygg" enda, er det klart at det ikke blir orgasmisk - bokstavlig talt. For hver eneste gang man gjør det legger man merke til nye ting man liker/ikke liker, og som regel nyter man sexen mer og mer. Det bruker å bygge seg oppover utfra erfaringene man får.

 

Med andre ord; ikke fortvil. Orgasmen krever faktisk også at man er avslappet i psyken og kroppen, og det lærer du deg med tiden! :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jeg kom ikke første og andre gang selv. Jeg tenkte hele tiden under akten "nyter hun det? er min penis stor nok? er jeg flink?". Med andre ord. Jeg tenkte for mye. Tenking gjør at du blir ukonsentrert og fokuserer ikke på sexen. Prøv å bygg hverandre såpass opp at du blir sprengkåt, da kommer det uten problemer!

 

Nøkkelen er. Ikke ronk samme dag du skal møte henne just in case. Spørr om hun ikke kan utføre oral. Ikke tenk.

 

You go boy!

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...