Gå til innhold

Den Lille Flight Simulator Tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Savnet nesten en flysimulatortråd på forumet her! Er ganske aktiv selv, nylig kjøpt inn tre-skjerm oppsett, det ble andre saker. :)

Her er et bilde før jeg fikk skjermene:

xY0mw.jpg

Endret av SkinnyT
  • 4 uker senere...
Skrevet

Noen som kan annbefale nyere flysimulatorspill?

Så nytt som mulig er fint, fly og helikoptre ingen hindring, ei heller hvis det er kamp simulator..

Er forsåvidt også interessert i spill som ikke er rene simulatorer, gi meg noen tips:)

• 5 måneder senere...
Skrevet (endret)

Litt enig der, men FSX er egentlig det eneste av Flight Simmer jeg har spilt, bortsett fra FS2004, FS2002 osv.

Hva med Xplane? Veit ikke om det er noe.

Vært morsomt å fyrt opp denne tråden :)

Endret av wApz0r
  • 2 uker senere...
Skrevet (endret)

Hvor finner man mods til FSX? Driver å leter frem det igjen, og stikka mi. Kunne tenkt meg å flydd feks F-16 fra bodø til ørland eller lignende. dribble.gif

Kanskje det fins mods av de nye flyene norge kjøper?

Fant F-22 Raptor på flightsim.filefront.com, men syns det var lite fly der, bare 12 stk?

Endret av SvennAndre
Skrevet

Njæ, betale for noen turer opp og ned norge er jeg ikke så veldig intressert i. Hva har du?

Titta litt på flightsim.no, men der var det mest teksturer til fly, noe jeg ikke bryr meg særlig om. Want F-16!

Skrevet

IIRC så skal det være ganske brukbar cross-compatibility på de to spillene, og er det freeware er det jo bare til å laste ned for å prøve.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...