Gå til innhold

Den Lille Flight Simulator Tråden

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Her kan du diskutere, poste bilder eller bare snakke med andre om Microsoft Flight Simulator. Om det er 2002 eller FSX, er opp til dere.

Her er meg som morer meg litt på Princess Juliana flyplassen i karibien :D

post-204823-0-13951900-1311989787_thumb.jpg

Endret av lundern2k
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nu er det sommerferie og mange driver sikkert på med andre ting enn å fly flysimulator på pc'en selv om også det er morro.

Vil anta at interessen for tråden din kan bli større til høsten etter sommerferien.

Skrevet

var veldig ivrig simmer tidligere, men ikke så mye lenger nå.. Har derfor en Saitek yoke som ikke blir så mye brukt lenger. Kjøpe? :p Har en del addons du kan få med isåfall. Har pedaler også, men de bruker jeg i IL-2 og COD..

Skrevet (endret)

Du kan jo ikke fly 747 med joystick! ;) Addonsa skulle du jo fått med gratis da.. Men ikke noe stress, legger det ut på finn eller noe

Endret av major_stuen
Skrevet (endret)

Du kan ikke spille med tastatur og mus! Det er så godt som umulig.. Hva du skal bruke kommer litt an på hva du liker å fly.. Flyer du helikopter og jagerfly er det morsomst med joystick. Men flyr du cessna, 747 osv er det klart morsomst med yoke. Selv har jeg en saitek evo force joystick, godt fornøyd med den! Og en saitek yoke da. Kjøper du deg track-ir blir det ekstra gøy! :)

Endret av major_stuen
Skrevet (endret)

Har veldig lyst på en yoke egentlig, har bare den joysticken, og får lønn, så hvis noen er interresert i å selge en yoke er jeg en potensiell kjøper ;)

Edit: Sendte deg melding Major_stuen :)

Endret av lundern2k
Skrevet (endret)

Siden major_stuen ikke svarer, så får jeg bare spørre. Er dette et godt kjøp?

http://www.pixmania.com/no/no/627329/art/saitek/spillkontroll-pro-flight.html

Vil egentlig ha pedaler også, men har ikke tilstrekkelig med penger, og det blir litt "Waste" i mine øyner da. Major_stuen,

send meg melding hvis du leser dette.

God natt da folkens! :)

-Erik

Endret av lundern2k
Skrevet

Jaja, det var tider det :D Faktisk, hvis du ikke har super-pc som kjører fsx bra, så kan du skaffe deg FS2004, ganske ok grafikk og gameplay. Har hatt mange gode tider meg FS2004. Med addons så er det mye bedre enn fsx, når man snakker om ytelse osv. Ikke store forskjeller eller.

Skrevet

Denne tråden trenger mer liv. :p Børstet nettopp støv av FSX-coveret og tok meg en flytur med en 737-800 fra Gardermoen til M. R. Štefánik i Slovakia.

post-197670-0-88957800-1312836041_thumb.jpg

Og jeg kom vel fram. Det er forresten et egetdesignet fly og eget flyselskap selvfølgelig. :cool:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...