Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg hadde nesten hatt lyst til å sitte her å sutre over at dere maser for mye ;)

Men jeg vil nå si at bildekritikken har blitt jævla fin i den nye formen, og det er mye mer aktivitet der nå.

Jeg har begynt å poste bilder igjen; men har ikke kommet i gang med å komme med noe særlig med kommentater enda.

Endret av tomsi42
Skrevet

Jeg hadde nesten hatt lyst til å sitte her å sutre over at dere maser for mye ;)

Men jeg vil nå si at bildekritikken har blitt jævla fin i den nye formen, og det er mye mer aktivitet der nå.

Jeg har begynt å poste bilder igjen; men har ikke kommet i gang med å komme med noe særlig med kommentater enda.

Så flott, da! Kjekt at flere vil bidra mer.... :thumbup:

• 2 uker senere...
Skrevet

- Forumtråd opprettes nå automatisk etter en aktivitet blir godkjent.

- Det er nå mulig å søke opp og legge til utgåtte produkter. Si fra dersom et produkt finnes i Prisguiden, men ikke dukker opp i søk.

• Liker 2
Skrevet

- Forumtråd opprettes nå automatisk etter en aktivitet blir godkjent.

- Det er nå mulig å søke opp og legge til utgåtte produkter. Si fra dersom et produkt finnes i Prisguiden, men ikke dukker opp i søk.

Veldig kjekt! Da kan vi få lagt inn våre "gamle gode"! :thumbs:

• 1 måned senere...
Skrevet

- La til nytt innloggingskjema som er likt det som er på hardware.no. Nå vil også nettleseren din ferdigutfylle feltene om du haker av for å lagre passord.

- Bilder lastet opp til temadager eller andre aktiviteter vil ikke påvirke grensen på ett bilde per dag.

• Liker 2
  • 2 uker senere...
Skrevet

Spørsmål vedr. å bla i egne bilder under Profil:

Hvorfor går det ikke an å bla i mine egne bilder der? Får forrige eller neste bilde fra BK når jeg bruker pilene til ve/hø!

Er det mulig å få endret dette? :hmm:

Skrevet

Godt poeng, det fungerte vel sånn før, men har siden sluttet å fungere et sted i løypa.

Jeg kan se på dette ved anledning

Takk for dehh! :yes:

• 2 uker senere...
Skrevet

- La til nytt innloggingskjema som er likt det som er på hardware.no. Nå vil også nettleseren din ferdigutfylle feltene om du haker av for å lagre passord.

- Bilder lastet opp til temadager eller andre aktiviteter vil ikke påvirke grensen på ett bilde per dag.

Lastet opp et bilde til aktivitet Temadag i dag, men får ikke lastet opp bilde i vanlig BK i tillegg! Dette har funket tidligere, men altså ikke idag! :hmm:

Skrevet

Får du noen feilmelding?

Jeg testet nå, og det fungerte for meg

Prøvde igjen, nå! Da funket det igjen, gitt!

Plent umulig tidligere idag. Da var "last opp"-knappen grå. Trodde kanskje det var noe med grensen for opplasting, men den er jo pr. døgn, og vet jo at det har funket før med både opplasting av Temadag-bilde + vanlig BK-bilde.... Merkelig!

Men så lenge det funker nå, så..... :)

Skrevet

Får ikke endret bakgrunnsfarge i BK, blir bare litt mørk grå som "standard"! :hmm::dremel: ?

Fargebaren virker heller ikke når en kikker på andres bilder....

Ser dog at noen får til å endre....

(jeg bruker Firefox som nettleser)....

Skrevet

Ser at det øverst på forumsidene nå kommer en boks med spørsmål:

Vil du oppdatere e-postadressen på din konto?

Er dette noe "legitimt" fra tek, eller er det noe lureri? :hmm:

PS!

Spør fordi jeg opplever/har opplevd lignende "pop-ups" i andre sammenhenger, som bare er lureri....

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...