Gå til innhold

hvordan skal jeg komme meg opp imorgen?!


krangel

Anbefalte innlegg

Hvordan skal jeg komme meg opp klokken halv 6 imorgen for å kjøre på hytta? Jeg må selv kjøre lettsykkelen til tanta mi og være der kvart over 6. Så, hvordan skal jeg klare dette? Hva er deres tips til å klare å stå opp?

Endret av krangel.no
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det var nå jeg skulle fortalt deg om mitt helt supre tips til å våkne tidlig etter en sen kveld/natt, som garantert får deg til å stå opp til tide uten problemer...

 

Dessverre skjer ikke det, da jeg alltid forsover meg og aldri våkner til vekkerklokka. Lykke til :new_woot:

Lenke til kommentar

Her er vel noen gode alternativ tenker jeg:

 

Clocky er vekkerklokken som er garantert å få deg opp av senga. Som andre vekkerklokker settes Clocky på nattbordet og stilles inn til ønsket tid. Første gang alarmen går, kan du velge å ”snooze” i noen minutter.

post-178974-0-98502700-1311659561_thumb.jpg

 

Sonic BoomPraktisk digital vekkerklokke med god vibreringsfunksjon og ekstra høy lyd, opp til 113dB. Klokken har pulserende alarmlys. Volum og tone kan lett justeres og den har et godt og tydelig display.

Klokken går på strøm. (tro meg, den her våkner du av! Gjør du ikke det, kan jeg ikke hjelpe deg.

post-178974-0-55784900-1311659645_thumb.jpg

 

www.enklereliv.no

Endret av p0pc0rn
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...