Gå til innhold
Spørsmål om hus eller oppussing? Still spørsmål her! ×

Sofa i garasje. Kalde perioder. Isolering?


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Jeg flytter veldig snart og må oppbevare alle møblene mine ute i en garasje, 3-5 års periode. Møblene er verdt godt over 60k tilsammen, så trenger noe isolasjon jeg kan stole på.

 

Noen med forslag til hva jeg kan bruke? Møblementet består hovedsakelig av sofa og treverk. Jeg kan evt bruke bobleplast fra jobben, men regner ikke med at det isolerer mye. Eller tar jeg feil?

 

Much appreciated

Endret av R2B2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Glava isolasjon! Mus biter ikke gjennom den har jeg hørt!

De bygger bol i den.

 

Til TS. Er garasjen tørr? Da må du sikre deg mot mus og insekter og ikke fukt. La luft komme godt til rundt møblene. Hvis temperatur hadde vært et problem for lagring av møbler så hadde alle hytteiere vært i trøbbel.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hei!

 

Jeg flytter veldig snart og må oppbevare alle møblene mine ute i en garasje, 3-5 års periode. Møblene er verdt godt over 60k tilsammen, så trenger noe isolasjon jeg kan stole på.

 

Noen med forslag til hva jeg kan bruke? Møblementet består hovedsakelig av sofa og treverk. Jeg kan evt bruke bobleplast fra jobben, men regner ikke med at det isolerer mye. Eller tar jeg feil?

 

Much appreciated

 

hvis du går på nav så kan de ordne sånn kommunal lager plass til deg, der er de helt trygge :)

har brukt slikt selv et par ganger.

Det er bare å si at du skal betale selv hvis du har mye peng men ellers så får du støtta det av nav au.

Der står de ikke bare i en garasje men sånn stor greie med mange rom som låses av i ei blokk. akkurat som inneparkering, trygt og godt ;)

Lenke til kommentar

Hei!

 

Jeg flytter veldig snart og må oppbevare alle møblene mine ute i en garasje, 3-5 års periode. Møblene er verdt godt over 60k tilsammen, så trenger noe isolasjon jeg kan stole på.

 

Noen med forslag til hva jeg kan bruke? Møblementet består hovedsakelig av sofa og treverk. Jeg kan evt bruke bobleplast fra jobben, men regner ikke med at det isolerer mye. Eller tar jeg feil?

 

Much appreciated

 

hvis du går på nav så kan de ordne sånn kommunal lager plass til deg, der er de helt trygge :)

har brukt slikt selv et par ganger.

Det er bare å si at du skal betale selv hvis du har mye peng men ellers så får du støtta det av nav au.

Der står de ikke bare i en garasje men sånn stor greie med mange rom som låses av i ei blokk. akkurat som inneparkering, trygt og godt ;)

 

Jeg skal forhøre meg litt her, takk!

Lenke til kommentar

Glava isolasjon! Mus biter ikke gjennom den har jeg hørt!

De bygger bol i den.

 

Til TS. Er garasjen tørr? Da må du sikre deg mot mus og insekter og ikke fukt. La luft komme godt til rundt møblene. Hvis temperatur hadde vært et problem for lagring av møbler så hadde alle hytteiere vært i trøbbel.

 

Garasjen er tildels tørr men samtidig dårlig isolert. Du har helt rett! Jeg har selvfølgelig ikke tatt små gnagere og insekter i beregning, noe jeg tror kan bli et problem der garasjen står. Må nok sette møblene innendørs

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...