Gå til innhold

Firefox skal bli kjappere

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Håper virkelig de bestemmer seg for løsningen Google Chrome har i dag, slik at hver fane kjører sin egen prosess, med økt minnebruk er det jo selvsagt ulemper, men jeg tror de vil tjene på det alikevel.. :)

Skrevet (endret)

Håper virkelig de bestemmer seg for løsningen Google Chrome har i dag, slik at hver fane kjører sin egen prosess, med økt minnebruk er det jo selvsagt ulemper, men jeg tror de vil tjene på det alikevel.. :)

Enig. Er det egentlig et problem idag med høyt minnebruk? Nå har langt de fleste av oss minne i overflod - og personlig så tar jeg heller noe ekstra minneforbruk i bytte mot økt stabilitet, færre kræsj og på toppen av alt bedre respons og dermed en bedre brukeropplevelse.

Endret av mrs.robinson
Skrevet

i dag er det jo generellt mykje minne i kver maskin, så økt minnebruk skal jo til ei viss grad ikkje vere et problem.

Skrevet

Takk Gud (eller Mozilla), tenkte jeg når jeg så tittelen på artikkelen. Min Firefox 5 er litt treg.

Kan hende det er tilleggene og alle bokmerkene mine..

• Liker 1
Skrevet

Nei nei! IE har til mål. "Vi skal lage og vise dere siste nytt i Microsoft bugs og fatal errors som vi har brukt mange måneder på å finne opp!" :D

Men fra spøk eller halvspøk til revolver, delvis sant, uansett med FF sitt nye tempo så ser vi den nye farten i FF 60.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...