Gå til innhold

Hva spiller du nå?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fullførte nettopp Dishonored. Litt frustrerende for meg, siden etter å ha kommet langt uten å ha drept en eneste sjel, bestemte jeg meg for å rydde opp i savelista. Jeg rotet det til og ble oppdaget, men da jeg skulle loade hadde jeg også slettet de savene jeg trengte. Dermed ble gjennomgangen en blanding.

Jeg må si jeg liker spillet veldig godt, men

slutten var svært skuffende. Virka veldig rusha. "Sånn ble det, og ha det bra".

 

Spillet holdt meg underholdt og spent så og si hele tiden, og jeg er til syvende og sist veldig fornøyd.

Lenke til kommentar

- Borderlands 2.

Aldri spilt det første spillet, men dette var desidert en av de bedre skytespillene jeg har vært borti på kjempelenge. Ble litt kjedelig å vandre rundt alene, men knall når man har en kompis å spille med.

 

- Smite.

Dette syntes jeg personlig bare er bedre enn LoL og Dota 2, grunnet at man slipper farmfest ved å fokusere altfor mye på det å last-hitte creeps. Det er der mer som en bonus, siden man fremdeles får penger når creeps dør når man er i nærheten, og får noe ekstra om man får last-hit..

En annen ting er såklart at det er mer action basert. Man må for det meste sikte selv og man klikker ikke som en tulling rundt på mappet for å bevege seg, men tar ibruk WASD styring av figuren i TPS stil.

 

- Chivalry: Medieval Warfare

Hatt noen reale latterkuler blandt venner med dette spillet. All den skrikingen og halshuggingen.. Fantastisk!

Lenke til kommentar

Det jeg spilte i det siste The Darkness 2 som jeg fullførte sent i natt og Alan Wake (PC) som jeg også fullførte på onsdag.

 

Fra og med nå kommer jeg til å fortsette på Alan Wake American Nigthmare (PC), Transformers Fall Of Cybertron (PC), Warhammer 40.000 Dawn Of War 2 (PC), Pokemon SoulSilver (DS), Okami HD (PS3), litt Torchlight II (PC) og Metal Gear Solid 2 (PS3)

Endret av iToMaN
Lenke til kommentar

Det jeg spilte i det siste The Darkness 2 som jeg fullførte sent i natt og Alan Wake (PC) som jeg også fullførte på onsdag.

 

Fra og med nå kommer jeg til å fortsette på Alan Wake American Nigthmare (PC), Transformers Fall Of Cybertron (PC), Warhammer 40.000 Dawn Of War 2 (PC), Pokemon SoulSilver (DS), Okami HD (PS3), litt Torchlight II (PC) og Metal Gear Solid 2 (PS3)

 

Spiller du mange timer om dagen? Personlig går det bare i rundt 1-2 timer i hverdagene. Er kanskje derfor jeg har en altfor stor backlog.

Lenke til kommentar

Spiller du mange timer om dagen? Personlig går det bare i rundt 1-2 timer i hverdagene. Er kanskje derfor jeg har en altfor stor backlog.

 

Alt fra 7-11 timer med gaming på hverdagene. Helgene kan jeg spille minst 20 timer :)

Spiller også Sonic Generations (PC)

Synes dette var et flott comeback av Sonic, et herlig spill!

Endret av iToMaN
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...