Gå til innhold

Forskjellige Sorround Annlegg for PC..2.1, 4.1, 5.1, 6.1,7.1


Anbefalte innlegg

Jeg leter etter et 7.1 THX sertifisert Sorround Høytalersett for PC....noen som vet om noen?....eneste jeg har sett sålangt at jeg kunne tenke meg er det der siste med 450W fra Logitech....men det er jo bare 5.1....

 

Har Hercules GameTheater 7.1.... med 4.2 løsning nå....

 

/Bårdy

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Logitech Z-680 danker ut det Creative oppsettet ganske heftig ang. lyd-styrke! Det kan jeg garantere 8) Hvorfor er 7.1 så viktig? Jeg ser ikke pointet med mer enn 5.1 :shrug:

 

:yes:

 

Fikk meg Z-680 for noen dager siden. Skal få laget en liten test som jeg poster her, men må få testet det ut skikkelig først.

Lenke til kommentar

Skjønner ikke poenget med 7.1 anlegg og spesielt ikke for PC. Logitech Z-680 THX funker perferkt til alt, knall lyd bra trøkk++ anbefales.

 

Men så finnes jo Klipsch Promedia 5.1 THX, det er ekstremt.. men også selvfølgelgelig en del dyrere.

 

Klipsch for den kresne. Logitech for den normale som fremdeles vil ha masse lyd og bra/grei klang.

Lenke til kommentar
Skjønner ikke poenget med 7.1 anlegg og spesielt ikke for PC. Logitech Z-680 THX funker perferkt til alt, knall lyd bra trøkk++ anbefales.

 

Men så finnes jo Klipsch Promedia 5.1 THX, det er ekstremt.. men også selvfølgelgelig en del dyrere.

 

Klipsch for den kresne. Logitech for den normale som fremdeles vil ha masse lyd og bra/grei klang.

 

Toffypops spør vel ærlig talt heller ikke om "meninga med livet" eller noe sånt. Han leter etter 7.1. Han har 4.2. Gi'n det han vil ha!

 

(Selv har jeg fire-punkts-surrround-lyd til 20.000,- til PC'en. Unektelig mange her som sikkert ikke ser vitsen...)

 

Dog. Min viten om ferdige små-pakker til PC med 7.1-lyd er meget begrenset. Kan dog anbefale å sjekke litt innom www.hifiklubben.no

Lenke til kommentar
  • 6 måneder senere...

Jeg kjøpte nettopp Z-680!

 

Men, jeg må si jeg savner trøkket mange sier det gir..

 

Jeg føler at bassen gir en sånn vondt-i-hodet bass, og ikke trykkbass.. om noen skjønner meg.

 

Det kan kanskje ha noe med mitt dårlige lydkort, on-board Asus HK. Nytt SB Live kommer i posten imorgen, doh.

 

 

Noen som har noen tips ang. bassen? Jada, jeg har prøvd eq. (og ja, jeg vet hvordan man bruker den). Ja, subben står helt åpent, og jeg har prøvd forskjellige plasseringer.

Endret av Vaffelkake
Lenke til kommentar
  • 6 måneder senere...

men..har kjøpt meg MEDUSA 5.1 SURROUND HEADSET siden jeg laga denne posten....dette anbefales på det sterkeste...

 

Beste headset med 5.1 OG mikrofon som finnes på markedet vil jeg si.....

 

Kan ikke si jeg har sett noen andre 5.1 headset MED mic..:D

 

Her er et review jeg skreiv på IT-avisen...incase U wonder about it..:D

 

Klikk her for å lese SPEED-LINK MEDUSA 5.1 HEADSET review

 

 

/Toffy

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...