Gå til innhold

Er det noen veganere her?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg ble veganer når jeg begynte å tenke på hvor ting kommer fra, men det er vanskelig å vite hva som er laget av døende barn i Kina og hva som er greit når det bare står 'made in china', jeg har ikke satt meg så mye inn i det, men jeg tenker i det minste på det og dersom jeg finner ut at noe fører til lidelse for andre så vil jeg unngå det, før jeg ble veganer unngikk jeg produkter fra nestle siden de har/hadde bernearbeidere. Så tankegangen min er vell litt den samme. :whistle:

Lenke til kommentar

Dette er ikkje ein tråd for diskusjon om det er rett eller galt å ete kjøtt. Trådstarter har spesifikt bedt om at den diskusjonen ikkje tas her. Dei som vil diskutere den sida av saken kan ta den opp i ein anna tråd.

Eit knippe innlegg er fjerna.



Dette er IKKE en diskusjon om det er rett eller galt eller lignende.
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Nei, jeg er ikke veganer, dessverre.

 

Men orker du å svare på et spørsmål fra meg også, vær så snill? :)

 

Hva slags klær bruker en veganer om vinteren når det er kaldt? Står bl.a. at skinn og ull er forbudt på nettsiden du linket til, regner med at det også gjelder dun. Altså, her jeg bor er 30 minus ikke uvanlig, og det går i ullklær og dunjakker for de fleste som skal oppholde seg mer enn fem minutter utendørs. Hva kan man bruke istedet for dette, om man skal holde varmen..? Klarer bare ikke se for meg noen gode alternativer. :hmm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...