Gå til innhold

Alle kjøper Black Ops (DS, PC, PS3, X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg kjøpte det, men jesus for et dårlig kjøp det var. Gikk tilbake til BC2 etter en helg (som for øvrig var tiden det tok å låse opp alt av interesse). Siden jeg bidrar til å gjøre statistikken misvisende ved å ha kjøpt spillet til fullpris - som i Norge riktignok er godt under MSRP - på release, og er ikke videre fornøyd, dropper jeg nok å kjøpe MW3.

 

Tror du burde ha gitt det litt lengre tid. Jeg har en større vennegjeng som jeg spiller med, som har hoppet mellom BF og CoD etter som nye spill har kommet ut. Men etter ha å spilt mange timer BC2 klarte jeg ikke å gire opp for å spille BO og gav opp etter 30 min. Heldigvis gav jeg spillet en ny sjanse etter noen mnd og spiller det nå :)

 

Jeg synes CoD spillene er god underholdning, det er ikke noe jeg spiller alene (spiller generelt lite alene) Men med folk på VT kan timene gå fort!

 

Ang hvilket som er best, så er jeg usikker. Jeg synes SP på både MW2 og BO var gøy med interessante oppdrag. MP har begge sine gode og dårlige sider! Men det er mye mer skyt først, spør etterpå i forhold til eks BF.

 

Når BF3 kommer, blir nok det favoritten blant både meg og de jeg spiller med. Om MW3 skal testes er jeg usikker på.

Lenke til kommentar

Først kosta selve spillet 499,- + pakke på pakke...

Kjøper og kjøper, masse bugs å problemer selv om vi betaler og betaler :-( siste zombie mappen lægger som juling når man er frampå båten etc...

 

Men zombie er eneste grunnen til at jeg kjøpte spillet, da jeg syns dette er fantastisk morsomt... men nå håper jeg left4dead 3 kommer snart og da til ps3... :)

Lenke til kommentar

 

Alt (IMO) er dårligere i onlinedelen i BO forhold til MW2. Greit, det er dedikerte servere (merker personlig ikke forskjell sånn sett), men spillet er langt fra like gøy. Ingen baner som fungerer IMO, kjipere våpen, til tider merkelig teknisk. Syns også killstreak rewards er mye mer irriterende, i MW2 syns jeg faktisk de bidra til noe positivt. BO er mer av det samme, men det har blitt gjort bedre før.

 

Jeg sitter igjen med det motsatte inntrykket. MW2 hadde helt elendige maps, ett fullstendig på tryne killstreak system, perks som er helt bak mål.Hele online biten var bare ett kaosmanifest uten like. BO videreførte konseptet i kjent Treyarch stil, men finpusser samtlige biter. Dette var på Xbox 360 da.

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...