Gå til innhold

Alle kjøper Black Ops (DS, PC, PS3, X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Helt ærlig så syns jeg det er veldig rart. BO sin onlinedel er utrolig mye kjipere enn f.eks. MW2. BO er helt greit, ikke noe mer.

Edit: Skjekka Steam-lista mi, og det er 12 som har MW 2, men bare 5 som har BO. Jeg har det selv, men føler nok at det var et bomkjøp.

Endret av Dellers
Lenke til kommentar

Lurer veldig på hvem det er som kjøper disse spillene, i min egen vennegjeng er "alle" enige om at Call of Duty er blant de mest uinteressante titlene som finnes, og her inne virker også skepsisen å være relativt stor. Men det er vel kanskje 15-åringer som har vokst opp med disse spilene som står for mesteparten av salget?

Lenke til kommentar

Lurer veldig på hvem det er som kjøper disse spillene, i min egen vennegjeng er "alle" enige om at Call of Duty er blant de mest uinteressante titlene som finnes, og her inne virker også skepsisen å være relativt stor. Men det er vel kanskje 15-åringer som har vokst opp med disse spilene som står for mesteparten av salget?

Vennegjengen og jeg kjøpte black ops.

En gjeng av 20 åringer.

 

Hadde det ikke vært for en dritt port til PC, så hadde jeg kalt dette et ålreit MP spill til PC.

Lenke til kommentar

Vennegjengen og jeg kjøpte black ops.

En gjeng av 20 åringer.

 

Hadde det ikke vært for en dritt port til PC, så hadde jeg kalt dette et ålreit MP spill til PC.

 

Så kanskje det er en generasjonsting? Jeg er selv 27, men ingen jeg kjenner (som jeg vet om) utenom mine brødre på 14 og 18 har dette spillet eller snakker om det. Bare å gratulere Activision dog, må jo være et ganske bra spill når så mange har kjøpt det!

Lenke til kommentar

Lurer veldig på hvem det er som kjøper disse spillene, i min egen vennegjeng er "alle" enige om at Call of Duty er blant de mest uinteressante titlene som finnes, og her inne virker også skepsisen å være relativt stor. Men det er vel kanskje 15-åringer som har vokst opp med disse spilene som står for mesteparten av salget?

Haters gonna hate. Alt jeg kan si. At du og "alle" dine venner mener det er uinteressant, er ditt problem, ikke de som liker serien. De fleste av dere har sikkert ikke prøvd de versjonene som faktisk var bra?

 

Lurer veldig på hvem det er som kjøper disse spillene, i min egen vennegjeng er "alle" enige om at Call of Duty er blant de mest uinteressante titlene som finnes, og her inne virker også skepsisen å være relativt stor. Men det er vel kanskje 15-åringer som har vokst opp med disse spilene som står for mesteparten av salget?

Vennegjengen og jeg kjøpte black ops.

En gjeng av 20 åringer.

 

Hadde det ikke vært for en dritt port til PC, så hadde jeg kalt dette et ålreit MP spill til PC.

Enig. Men det er ikke bare porten som er dårlig, alt arbeid i forhold til nettverk er dårlig også (dedicated servers). Jeg tror faktisk at p2p med maks ping på 100 hadde vært bedre enn dedicated.

Lenke til kommentar

 

Haters gonna hate. Alt jeg kan si. At du og "alle" dine venner mener det er uinteressant, er ditt problem, ikke de som liker serien. De fleste av dere har sikkert ikke prøvd de versjonene som faktisk var bra?

 

Det var ikke meningen å hate, jeg tviler ikke på at det er et relativt bra spill, jeg bare kjenner ingen som ser frem til neste Call of Duty, og jeg ser ingen grunn til å gjøre det selv heller. Jeg har spilt gjennom Cod4, som jeg likte relativt godt (ville gitt det ca 3/5), og jeg har spilt ca en tredjedel av MW2 som også holdt samme, brukbare nivået, så jeg vil ikke karakterisere meg som en hater akkurat.

Endret av taterfyrings
Lenke til kommentar

Innlegget ditt virket veldig krasst.

 

Personlig ville jeg gitt MW1 og 2 terningkast 4 på MP-delen, SP har jeg aldri spilt. BO skulle fått 3, revidert til 2 etter trøbbelet med lag. Får håpe MW3 nærmer seg 5-6

 

Det kom sikkert ut som litt krassere enn hva jeg mente det som. Det var ment som et undrende "lurer på hvem som kjøper disse spillene, for jeg kjenner ikke selv noen som gjør det. Kan det ha med ulike aldersgrupper å gjøre", ikke "faen dette spillet suger lol folk som interesserer seg for dette er tapere", men beklager hvis det lignet litt på det siste. Forøvrig interessant at du aldri har spilt singelplayeren, er det vanlig blant kundene til disse spillene å ikke spille singelplayeren?

Lenke til kommentar

Jeg kjøpte det, men jesus for et dårlig kjøp det var. Gikk tilbake til BC2 etter en helg (som for øvrig var tiden det tok å låse opp alt av interesse). Siden jeg bidrar til å gjøre statistikken misvisende ved å ha kjøpt spillet til fullpris - som i Norge riktignok er godt under MSRP - på release, og er ikke videre fornøyd, dropper jeg nok å kjøpe MW3.

 

taterfyrings: I et spill med enspillerkampanjer som har blitt stadig kortere og mer tåpelige (ie. James Bond-aktig tøv) i takt med at fokuset på multiplayer med persistent stats har økt, så er det MP-delen som holder interessen til folk. Kan godt forstå at folk ignorerer singleplayerdelen i de senere CoD-titlene.

Endret av Zealuu
Lenke til kommentar

Innlegget ditt virket veldig krasst.

 

Personlig ville jeg gitt MW1 og 2 terningkast 4 på MP-delen, SP har jeg aldri spilt. BO skulle fått 3, revidert til 2 etter trøbbelet med lag. Får håpe MW3 nærmer seg 5-6

 

Det kom sikkert ut som litt krassere enn hva jeg mente det som. Det var ment som et undrende "lurer på hvem som kjøper disse spillene, for jeg kjenner ikke selv noen som gjør det. Kan det ha med ulike aldersgrupper å gjøre", ikke "faen dette spillet suger lol folk som interesserer seg for dette er tapere", men beklager hvis det lignet litt på det siste. Forøvrig interessant at du aldri har spilt singelplayeren, er det vanlig blant kundene til disse spillene å ikke spille singelplayeren?

Jeg har aldri syntes singleplayer har vært noe særlig, siden jeg satte meg foran skjermen med Age of Empires 1 i 98. Det var dedikerte singleplayer-spill som var moro, til jeg fant ut at LAN fantes. Etter det har det gått i multiplayer.

Lenke til kommentar

Jeg kjøpte det, men jesus for et dårlig kjøp det var. Gikk tilbake til BC2 etter en helg (som for øvrig var tiden det tok å låse opp alt av interesse).

 

taterfyrings: I et spill med enspillerkampanjer som har blitt stadig kortere og mer tåpelige (ie. James Bond-aktig tøv) i takt med at fokuset på multiplayer med persistant stats har økt, så er det MP-delen som holder interessen til folk. Kan godt forstå at folk ignorerer singleplayerdelen i de senere CoD-titlene.

 

Ok, jeg har som sagt bare spilt gjennom Cod4, og ca en tredjedel av MW2, men jeg likte singelplayeren relativt godt. Den var fartsfylt med mye action og noen minneverdige set pieces, og spesielt et av oppdragene (alle vet hvilket jeg tenker på) i Cod4 var veldig, veldig bra. Dog hovedproblemet totalt sett var som du selv sier lengden, og at det kanskje var litt for lite variasjon i gameplayet, spesielt hvis man sammenligner med andre spill i sjangeren som Deus Ex, Metroid Prime eller Half-Life. Og nettopp derfor er det jeg personlig ikke er så veldig interessert i disse spillene, samtidig som jeg lurer på hva det er som gjør at folk gjør det.

 

Jeg har aldri syntes singleplayer har vært noe særlig, siden jeg satte meg foran skjermen med Age of Empires 1 i 98. Det var dedikerte singleplayer-spill som var moro, til jeg fant ut at LAN fantes. Etter det har det gått i multiplayer.

 

Det er altså i all hovedsak multiplayeren? Hva er det som gjør denne voldsomt mye bedre enn feks CS eller Medal of Honor?

 

Age of Empires er forresten et glimrende spill i multiplayer, det er jeg enig i :)

Endret av taterfyrings
Lenke til kommentar

Ok, jeg har som sagt bare spilt gjennom Cod4, og ca en tredjedel av MW2, men jeg likte singelplayeren relativt godt.

 

Da har du jo fått med deg det viktigste. CoD 4 er IWs Magnum Opus når det kommer til SP-delen i CoD-spillene. Den bygger videre på det gode fra 1 og 2, og gir deg den (actionfilm)-warfaren man loves - uten å dykke ned i Super Extreme Elite Four-Man Squad of Doom-greiene fra MW2, som Treyarch (i klassisk stil) hang seg på med Black Ops.

Lenke til kommentar

Syns det er så komisk at folk er så splittet ang. MW2 vs BLOPS. :!:

 

Ja, er ikke spillene ganske like? Skulle tro de som likte MW2 også liker BLOPS?

Alt (IMO) er dårligere i onlinedelen i BO forhold til MW2. Greit, det er dedikerte servere (merker personlig ikke forskjell sånn sett), men spillet er langt fra like gøy. Ingen baner som fungerer IMO, kjipere våpen, til tider merkelig teknisk. Syns også killstreak rewards er mye mer irriterende, i MW2 syns jeg faktisk de bidra til noe positivt. BO er mer av det samme, men det har blitt gjort bedre før.

Endret av Dellers
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...