Gå til innhold

Hva kan jeg gjøre med denne dataen?


swahili

Anbefalte innlegg

Heisann

 

Har en relativt treg data som står og støver bort + en skjerm og jeg fikk lyst til å gjøre ett eller annet med denne. Kansje feil tråd å poste i, men trenger tips.

 

Kan jeg installere noe linuxgreier å bruke den som mediepc? Tenkte å ha den stående på rommet og må være avslått om natten, så rask oppstartstid kan være greit. Kansje feste skjermen til et veggfeste fra skråtaket så jeg kan se på film i sengen?

 

Alle gode tips er velkommen!

 

Mod kan flytte tråden hvis dette blir feil.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kan brukes til mye rart vettu. Kan for eksempel brukes som lagrings enhet. Hvis pcen kunne stått på døgnet rundt kunne du også brukt den til å holde oppe en server på ett eller annet. Men ellers, hvis du får hengt opp skjermen i taket er jo dette en god ide ;)

Lenke til kommentar

har tenkt på som lagringsenhet, men har allerede online backup via jotta + dropbox, så vil egentlig ikke begynne å rote meg bort i mer servergreier som jeg egentlig ikke har peiling på. Har to rom "inne" i veggen, så leker med tanken på å plassere dataen inne i veggen og strekke en kabel til skjermen og så bruke trådløs mus og tastatur evt. en app som kan kjøres via iphone for å vise film?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...