Gå til innhold

Hva forbinder du med Vestby?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vestby er den mest gjennomført amerikaniserte tettstaden her i landet som eg har sett til no. Å koma langs E6 til Vestby er som å sjå eit klipp frå ein film frå Midt-Vesten. Vestby er skrekkeksempelet på kva som kan skje med eit lokalsamfunn!

 

Elles er det jo ein hyggeleg 4H-gard på Jegstad. Folka i Vestby er hyggelege.

 

Vestby kommune er vel elles en av landets mest urbane kommunar, i og med at denne landkommunen har slukt opp i seg tre tidlegare byar, Hølen, Son og Hvitsten. Nei, Vestby kommune er noko heilt anna enn Vestby tettstad. Hølen har sin sjarme, det har Hvitsten også, men ingenting kjem opp mot Drøbak.

Lenke til kommentar

Ingenting!

 

Har ikke vært der, eller har spesielle ønsker om å komme dit.

Eit stykke USA langs landevegen i Follo/hovudvegen til Sverige for dei ser slik på det - det må vel vera verdt eit besøk?

 

Jeg har ei øy full av "amerikanere" ikke langt fra der jeg jobber, så ellers takk ;)

Lenke til kommentar

Hensikten med tråden er at vi er en russebuss, og halvparten av oss er fra Ski, halvparten er fra Vestby. Så vi diskuterer som f** om vi skal kalle det en "vestbybuss" eller "skibuss". Og med russebusser er promotering en stor del av greia, og derfor lurer jeg på om "den vanlige mann i gata" i det hele tatt vet noe om Vestby.

 

Jeg personlig vil kalle det en "skibuss"

 

Mulig helt uinteressant, men jeg måtte spørre! :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...