Gå til innhold

NFL.com Fantasy Football 2019

Anbefalte innlegg

Skrevet

Klarte å karre meg til en playoff, men ryker nok ut om ikke så lenge tenker jeg. Til mitt forsvar mistet jeg Marvin Jones, og nå har jeg nettopp mistet Hunt. Blir tøft å erstatte en RB1 av det kaliberet.

• 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

En uke med nedturer for mange spillere er over, men takket være en fenomenal start på uken med Damian Williams og DeAndre Hopkins klarte jeg å holde på ledelsen til over MNF. Nå er det tid for finale!  :w00t:

• Liker 2
Skrevet

Jeg kommer sterkere tilbake neste år! Til neste år foreslår jeg å flytte fra nfl.com til ESPN og endre til et litt morsommere scoringsystem med PPR.

Skrevet

Hei! Beklager utfall. Jeg er ute å reiser, for tiden i New Zealand, og er prisgitt Wi-Fi der det er å finne. Skal forsøke å få overført penger asap!

Jeg har følgende fordeling a 200 på 13 som betalte:

Thunder ducks: 1820

Shkreli: 520

No punt intended: 260.

Noen uenig?

• 5 måneder senere...
Skrevet (endret)

På tide å børste støvet av fantasy-hyllen snart! Det er Jens som skal ned i driten i år. ?

For øvrig er nfl appen oppdatert, så jeg i går. Verdt å sjekke ut mtp ESPN/nfl.

Ikke helt med på et fullt poeng for en catch. Men kanskje et halvt. Syntes virkelig ikke alle checkdowns er så viktig å belønne. Min mening bare.

En endring jeg vil foreslå er defensive spillere, ikke bare et lag. Med poeng for sacks, tackles interceptions etc. Og kanskje 2qb ?

Avslutningsvis vil jeg bare si "Hvem vil ha Kamara fra meg i år"? ?

Endret av sch0n

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...