Gå til innhold

NFL.com Fantasy Football 2019

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde gode forutsetninger for å vinne begge kampene i begge ligaene, men istedenfor så taper jeg begge, mister 5-0, taper tippebongen som var satt pga ett sterkt Jags lag/svakt Broncos lag og Saints taper i de 5 siste sekundene av kampen. HELVETTE!

• Liker 1
Skrevet (endret)

Liten bug meg projected point for cardinals defence denne uken. WK 7 Proj.Pts: 250 :p

Hehe, ja se vedlegget mitt.

Hvordan er det mulig. Var sikker på at jeg hadde den seieren i lomma før MNF.

Sykeste seieren jeg har hatt. Det der var helt insane!

post-213780-0-96283000-1381863511_thumb.png

Endret av Lyspaere
  • Liker 1
Skrevet (endret)

Etter en svakere runde, ble jeg slått av Svelgen Packers som hadde en enormt god runde. 2 andre i ligaen hadde vunnet mot mitt lag denne runden, men det er før A. Peterson trer på.

Kjipt å miste 0´en, men når man blir knust så kraftig så kan man ikke gjøre annet enn å gratulere.

Endret av Lyspaere
  • Liker 1
Skrevet

BYL4x0ZIMAAVKC8.png

Faen.

Aouch! Og det ble bare værre utover Q4 også. Heldigvis spiller du mot meg denne runden, og jeg gjør det rævva så det ser ut til at du vinner uansett :)

Skrevet

Kan noen forklare meg hvorfor Tate fikk 12.10 poeng for 29 Rec Yards idag? I den andre ligaen fikk han 2.40... Ødelegger coach statistikken min siden han er på benken min.

Skrevet

Kan noen forklare meg hvorfor Tate fikk 12.10 poeng for 29 Rec Yards idag? I den andre ligaen fikk han 2.40... Ødelegger coach statistikken min siden han er på benken min.

Return yards... Den blemmen jeg gjorde med poengene før sesong.

Skrevet (endret)

Håper ikke det er noen som har avtaler i ligaen og bytter for å hjelpe ett lag på bekostning på ett annet lag. Det er synd for ligaen isåfall.

Endret av Lyspaere

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...