Jump to content
MartinF

NFL.com Fantasy Football 2019

Recommended Posts

image.thumb.png.fbbe33372109732bd4760c3e39f03315.png

Ble seier til Air Eagles, bokstavelig talt på siste playet til Steelers over Pharma Bro. Spørs om Air Eagles må kjøpe seg en Amon-Ra St. Brown Lions trøye. 

image.thumb.png.e326f2b0c9ae52119c73a6a8e20b61f1.pngUndertegnedes The Angels from Hell kapret tredjeplassen over Hail Mary Passers. 

GG!

Gratulerer så mye til vinnerne! Litt av en avslutning vi fikk! Regner med @Petterpeggs_ny fikser premieutdeling innen kort tid.
Slapp av og lad batteriene det neste halvåret før vi kjører ny runde neste sesong. Hvis ikke det er store protester foreslår jeg at vi da flytter ligaen til Sleeper og løser det evigvarende problemet med å finne tidspunkt for draften. Der støttes nemlig slow draft hvor vi kan kjøre draften over en uke eller to og alle har inntil flere timer på å gjøre et valg. I tillegg er det en bedre tjeneste, bedre app og har flere funksjoner enn NFL.com.

Satser vel på slow-draft her i år? Kunne vært greit å starte draften i august i så fall.

Sleeper virker til å være 100x bedre enn NFL plattformen.

Om noen har lyst til å prøve seg som kommisjonær så si gjerne ifra. Jeg tar jobben videre om ingen melder seg, men trer gjerne til side om noen har lyst. 

Må stå over Jenskristian, har nettopp blitt far og har nok å holde kontroll på. Setter enormt stor pris på om du holder i det videre da. Det er verdifult og jeg håper vi får liga i år også - har blir vel 9 eller 10 sesongen min. Alltid hyggelig å ha noe ekstra å følge med på mens man ser NFL - har ikke så mange venner som liker NFL...

Ny sesong

Training Camp er i gang så tiden er vel inne for å få landet deltakere til årets liga. Som nevnt tidligere har jeg satt opp ligaen i Sleeper slik at vi kan kjøre en slow draft og ikke er avhengig av at et tidspunkt passer for alle. Om dere er uenige og heller ønsker å fortsette med NFL.com Fantasy så får dere si ifra. Draft er satt til å starte om ca en måned.

Så langt er det seks stk som har meldt seg på ligaen med 6 eller 8 plasser igjen.

https://sleeper.app/i/zXDOqg0O2nMb

• Heart 1