Gå til innhold

Kor bra pc kan eg få for 10000


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du kan få en ganske god pc ved å kjøpe fra en vanlig nettbutikk også.

Det er en mengder av andre tråder med pc'er for rundt 10000,-

 

Ett lite spørsmål: hvordan skal du i det hele tatt klare å få kjøpt direkte fra fabrikken? Og hvordan skal vi få satt opp ett oppsett, da antagelig de fleste her ikke aaaaner eller har noen mulighet til å se fabrikk prisene?

 

Hvis man hadde mulighet til å kjøpe fra fabrikken, hadde vel alle gjort det? :roll:

 

Mvh,

Joachim F.

Lenke til kommentar

Eg vet om noen som tar inn bestillinger på pcer, der vi bestemmer oppsette ... og dei bestiller inn delene fra fabrikk.... ja i fra fabrikk, der delene blir laga.

 

og kva er det du ikke sjønte i denne setninga --> viss eg bestiller alle delene fra fabrikk ?

 

sier eg noe om produsent ? sier eg noe om importør ? Nei. sier eg noe om fabrikk. JA :wink:

Lenke til kommentar
Vel, skal du være så frekk får du jo sjekke prisene selv hos denne gudelige fabrikken? Vi vet jo forsåvidt ikke hva fabrikk pris er for enhver pc komponent, får du det så mye billigere får du vel en super pc for 10k.

 

æææ ? har eg vert frekk ? :)

Lenke til kommentar

:lol:

 

Hadde en butikk hatt en avanse på 70%, hadde mellomledda sitti igjen med kanskj 10% osv. på hver enhet, noe smo selv ikke er mye for de som produserer og legger tid i research og development.

 

Så jeg tror nok f.eks. komplett tjener relativt lite avanse, men de tjener mye hvis de selger mye av èn enhet, i motsetning til om de selger 10.

 

Hadde folk hatt 70% avanse så hadde nok en eller annen gærning hatt avanse på 10% og tatt alle kundene fra de griske folka. Hardware priser over web er såpass bra konkurrert at jeg tviller på at man får så utroooolig mye bedre fra fabrikk pris. (kanskje 10-20% av billigste webshop?)

 

(dette gjelder da webshops :p)

Lenke til kommentar
er det ikke standard at en butikk reiner men en avanse på 70%

 

 

:lol: 70 % ? du har bra peil liksom, datautstyr er det ikke mer enn 10-20 % på

 

Men uansett så tror jeg ikke det er så lett å kjøpe en komplett pc direkte fra "fabrikk", ettersom det ikke finnes noen "fabrikk" som leverer alle komponentene til en pc, men supert for dem som klarer det!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...