Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

For våt under samleie


Maven

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg tror det du trenger å lese deg opp på, er Tørr Sex.

 

Jeg fant ingen gode oppskrifter på dette, men vil foreslå talkum, betongstøv, potetmel eller annet.

 

Eksperimenter deg frem til du ikke klarer å få kuken inn mer enn fem centimeter, og rapporter tilbake hva som virket best for å stoppe det ekle, heslige slimet i å velle fram.

Endret av Hippocleides
Lenke til kommentar

Jeg tror det du trenger å lese deg opp på, er Tørr Sex.

 

Jeg fant ingen gode oppskrifter på dette, men vil foreslå talkum, betongstøv, potetmel eller annet.

 

Eksperimenter deg frem til du ikke klarer å få kuken inn mer enn fem centimeter, og rapporter tilbake hva som virket best for å stoppe det ekle, heslige slimet i å velle fram.

 

Vet du.. det langt i fra sjokkerende at noe slikt måtte komme fra den kanten.... Sick..sick..sick...

 

men seriøst da....

 

La meg bare informere TS at det at din kjære blir våt er en 100% naturlig ting, og jo mer jo bedre... Det er en positiv ting..

 

Det at hun ikke kjenner noe kan være et par ting:

 

At hun rett og slett er litt stor i kjeden.

At du rett og slett er litt i minste laget for henne.

At stillingen dere prøver dere på kanskje bør revurderes.

 

Det er også viktig å huske på at selv om ikke noe nytter så finnes det mange måter å glede din kjære på, og motsatt... sier ikke at dere skal slutte med vanlig sex, men dere kan ta inn leketøy, ha oral og analsex og vaginal når dere vil...

 

Lykke til..

Lenke til kommentar

sjekk størrelsen din ved å måle den i stor størrelse. så søker du på lommelegen eller noe for å finne normale mål for slikt. for å eliminere:)

 

tror ikke det at man kan bli for våt. hun kan være litt vid der nede, kanskje hun har litt lite knipe nmuskler der nede.

Lenke til kommentar

Be henne også begynne med knipeøvelser, det skal visst hjelpe noe sinnsykt å knipe nedentil regelmessig. Underlivet trenger trening det og!

 

Forresten så kan dere prøve stillinger som gjør henne trangere og at dere dermed får mer friksjon, prøv f.eks å slenge henne på magen på armlenet på sofaen eller sleng henne på magen i senga med en pute under underlivet.

Lenke til kommentar

Hva med å bruke klassikeren, legge en pute under rompa dam, sleng sammen bena hennes og ha de over en av skuldrene dine. De fleste damer blir for trange da! :new_woot:

 

Anen klassiker er å te henne bakfra når hun har samlede ben.

 

Bare fint at hun er skikkelig våt! slipper sprekker i vaginaen osv.

 

Husk også at det blir lit mindre slim etter hvert som hun blir eldre.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-16183

Jeg har et problem med at jenta mi blir så utrolig våt under samleie at hun ikke kjenner noe friksjon. Vi har også vurdert å droppe forspill. Vi har også hatt sex før uten dette problemet.

 

 

EPIC. HAHA. Snakk om at mannen skal spise hele kaka.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...