Gå til innhold

Minecraft og Eve Online ble angrepet (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette er "ren vandalisme fra PR-kåte mennesker med litt over gjennomsnittet datakunnskaper". Til de kommer med en svært god grunn for det de ha gjort syntes jeg at hackere begynner å gå litt langt. Ser ikke hvordan noen parter tjener på dette, og morsomt er det i hvertfall ikke (kanskje med unntak for de single, fregnebespiste taperne som sitter i kjellern til hu mor å koser seg)

Lenke til kommentar

Nå vet jeg ikke hvordan loven er idag men om den ikke er streng nok så er det på tide den blir det. Mye av det disse gjør er "ufarlig" men det er også "ufarlig" å ringe inn en falsk bombe alarm til en butikk....men det burde være like alvorlig for vedkommende.

 

Denne formen for terror burde slås ned så hardt at det vil skremme folk i å overhode tenke på å gjøre slik...lange tunge fengsels straffer med livstid nekt for internett tilgang er nok veien å gå.

Lenke til kommentar

Nå vet jeg ikke hvordan loven er idag men om den ikke er streng nok så er det på tide den blir det. Mye av det disse gjør er "ufarlig" men det er også "ufarlig" å ringe inn en falsk bombe alarm til en butikk....men det burde være like alvorlig for vedkommende.

 

Denne formen for terror burde slås ned så hardt at det vil skremme folk i å overhode tenke på å gjøre slik...lange tunge fengsels straffer med livstid nekt for internett tilgang er nok veien å gå.

Og det er nettopp dette som vil skje. Nettets anonymitet vil(igjen) angripes kraftig fremover, jeg håper virkelig ikke de kreftene vil vinne.

Lenke til kommentar

Nå vet jeg ikke hvordan loven er idag men om den ikke er streng nok så er det på tide den blir det. Mye av det disse gjør er "ufarlig" men det er også "ufarlig" å ringe inn en falsk bombe alarm til en butikk....men det burde være like alvorlig for vedkommende.

 

Denne formen for terror burde slås ned så hardt at det vil skremme folk i å overhode tenke på å gjøre slik...lange tunge fengsels straffer med livstid nekt for internett tilgang er nok veien å gå.

 

Tull. Dette er ikke terror, ingen har blitt skadet. Dette er guttestreker. Ja, omfattende sådan og selvsagt skal det være straffbart, som det også er i dag. Det er imidlertid tåpelig å blåse dette ut av alle proporsjoner. Det går an å se på verden med litt nyanser, ikke bare svart hvitt.

Lenke til kommentar

Kan ikke se helt hensikten med å gjøre dette.

 

Greit, du finner en svakhet i et system, holder ikke å melde dette inn til de som drifter det? Må en på død og liv ta ned tjenesten / snike til seg informasjon?

 

Systemet blir bedre ved å lete systematisk etter feil/svakheter og fjerne disse etterhvert som de blir oppdaget, men det er vel mer enn nok å si "er dere klar over at der og der finnes det en feil slik og slik, som kan utnyttes til å gjøre sånn og sånn på deres system?"

 

Fortsetter dette blir jo folk avskremt og tør knapt starte multiplayer av frykt for både det ene og det andre.

Lenke til kommentar

Nå vet jeg ikke hvordan loven er idag men om den ikke er streng nok så er det på tide den blir det. Mye av det disse gjør er "ufarlig" men det er også "ufarlig" å ringe inn en falsk bombe alarm til en butikk....men det burde være like alvorlig for vedkommende.

 

Denne formen for terror burde slås ned så hardt at det vil skremme folk i å overhode tenke på å gjøre slik...lange tunge fengsels straffer med livstid nekt for internett tilgang er nok veien å gå.

 

Tull. Dette er ikke terror, ingen har blitt skadet. Dette er guttestreker. Ja, omfattende sådan og selvsagt skal det være straffbart, som det også er i dag. Det er imidlertid tåpelig å blåse dette ut av alle proporsjoner. Det går an å se på verden med litt nyanser, ikke bare svart hvitt.

 

Dette er nok mer alvorlig enn guttestreker, men jeg kan være enig i at det ikke helt kvalifiserer som terror. Derimot er dette kriminelt i de fleste land her i verden og de som blir tatt kan nok vente seg noen runder i retten.

Lenke til kommentar

jobba med IT på en videregående skole en stund. der var det en ganske oppegående elev, han er sikkert her på forumet ett sted :hmm: men ja han fant noen kritiske hull i It's learning. sendte dem en mail og pekte ut alle hullene dems.

 

da fikk han bare svar om at det ikke var noe galt med sikkerheten dems og dette hadde han ikke noe med.

 

siden han ikke ble hørt å de ikke gjorde noe med saken gikk han inn og tok ned hele sia dems.

 

da blei det masse styr etterpå med både kjeft og skryt.

 

så funker ikke alltid å sende bedrifter en varsel på feilene dems. fordi de mener allt er bra nok. det er jo en pekepinn på hvor lite sikkerhet det er rundt omkring.

Lenke til kommentar

Jeg har tilgitt dem for alle angrep fram til nå, men INGEN KØDDER MED MINECRAFT!

 

Sant som F!!! På tide og ta tilbake med samme mynt?!?! Og ta brukernavn og PW fra andre spill og konsoler er så, men og tulle med minecraft er som og bite handa som mater deg...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...