Gå til innhold

Tilbakemelding på spill-oppsett.


Anbefalte innlegg

Oppsettet baserer seg på Agentspoon sitt oppsett med noen modifikasjoner. Maskinen skal bestilles i løpet av de nærmeste dagene.

 

Bruksområder blir spill og mediakonsumering. (BF3, SWTOR, Skyrim og 1080p video).

 

Ønskede egenskaper er rask og stille.

 

Snurredisker, tastatur, skjerm, mus headset osv har jeg fra før.

 

Vil helst ikke over 9k siden jeg nettop har kjøpt en skjerm til 2k.

 

Ønsker kommentarer på oppsettet så langt. Spesiellt ssd ettersom det er den delen jeg føler meg mest usikker på.

post-131222-0-91038500-1307990586_thumb.jpg

Endret av -Zeitgeist-
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ligner litt på det oppsettet som jeg akkurat har bestillt. Sikler litt på den CPU-kjøleren du har lagt til, men bestillte den ikke da jeg var usikker på om det er plass til den. Mitt oppsett finner du her:

http://www.komplett.no/k/shoplist.aspx?mode=receive&si=937201&su=9bb66cfd-b1f0-43b3-a029-e3b07fc9b404

 

 

Hvis du kjøper den og får plass så si ifra, evt om det er andre som har tilsvarende kabinett og kjøler:)

Lenke til kommentar

Ligner litt på det oppsettet som jeg akkurat har bestillt. Sikler litt på den CPU-kjøleren du har lagt til, men bestillte den ikke da jeg var usikker på om det er plass til den. Mitt oppsett finner du her:

http://www.komplett.no/k/shoplist.aspx?mode=receive&si=937201&su=9bb66cfd-b1f0-43b3-a029-e3b07fc9b404

 

 

Hvis du kjøper den og får plass så si ifra, evt om det er andre som har tilsvarende kabinett og kjøler:)

 

Om du har samme RAM som han viser, og samme kabinett, er det bare å bestille. Det er plass. :)

Lenke til kommentar

Han har vengeance ram med kjøleribber. Kan komme borti de. Jeg hvis jeg var deg ville jeg kuttet ut entusiast ram. Lite å tjene på det. Bedre å ha en kraftig kjøler som gjør at man kan overklokke og ha det musestille :)

 

 

 

 

Men dette var en tråd for å hjelpe meg da :p

 

 

 

 

 

 

Edit: Siden ingen har sagt noe går jeg utifra at oppsettet er perfekt og har dermed blitt bestilt.

 

 

Endret av -Zeitgeist-
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...