Gå til innhold

Hvor rask minnepenn trenger jeg til Samsung D8005?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mener du at det ikke står noe om det i brukermanualen som fulgte med TV-en?

 

Kastet den, bruksanvisninger er som kjent for kvinnfolk og pyser.

 

Eh, javel. Da er du en pyse da. :) Det er i slike situasjoner man først og fremst får bruk for manualer. Du blir ikke noe tøffere av å ikke lese i bruksanvisningen, snarere tvert i mot.

 

On topic: Er ikke helt sikker...

Lenke til kommentar

Hva skal man med en minnepenn for å bruke PVR-funksjonen? Samsung oppgir :"1 time SD-innspilling = 2 GB og 1 time HD-innspilling = 4 GB". Ekstern HDD er eneste fornuftige løsning.

 

Når det gjelder manualen så ligger jo den i TV-en :tease:

Trykk Menu -> Kundesupport -> eManual.

Endret av Mr D
Lenke til kommentar

Mener du at det ikke står noe om det i brukermanualen som fulgte med TV-en?

 

Kastet den, bruksanvisninger er som kjent for kvinnfolk og pyser.

Ok, men da kan mannfolk som deg ha lykke til med å finne svaret :). PS: Tven har innebygget bruksanvisning på skjermen, for sånne luringer som deg som kaster den.

Lenke til kommentar

Bruk en USB HDD . F.eks WD Passport e.l

 

 

 

TV : Hva slags USB-minne trenger jeg for å bruke innspillingsfunksjonen (PVR) på min TV?

 

[Løsning]

 

For å bruke innspillningsfunksjonen på TV’n kreves et high speed USB-minne av typen SLC.

 

 

SLC USB sticks er omtrent ikke mulige å få tak i.

 

 

 

Timeshift Problemer:

•• USB memory stick is not supported. Please use the USB HDD type.

Lenke til kommentar

Hva man skal med det? Vel, en harddisk beveger seg og lager derfor lyd. Det er grunnen til at jeg vil ha minnepenn. Testet med en 64GB minnepenn jeg fant i skuffen min (en såkalt Voyager GTR, skal visstnok være rask) men det funket heller ikke.

Poenget var at en 16 GB minnepenn ville gitt deg (hvis det hadde funka) ca 4 timer HD-opptak. Greit som timeshift, men ikke PVR.

 

Og en hardisk beveger seg ikke, den ligger/står helt stille. De er platene inni som snurrer og lager lyd.... :tease:

Lenke til kommentar

Og en hardisk beveger seg ikke, den ligger/står helt stille. De er platene inni som snurrer og lager lyd.... :tease:

 

Siden du synes det er så festlig å være så pirkete: Det er ikke bare platene som lager lyd, lesehodene lager også lyd. Dessuten vil jeg driste meg til å si at harddisk er en fin samlebetegnelse av selve kabinettet, plater, lesehoder og alt annet.

Du skjønner vel ganske godt hva jeg mente så jeg synes innlegget ditt er tullete.

 

Mener du at det ikke står noe om det i brukermanualen som fulgte med TV-en?

 

Kastet den, bruksanvisninger er som kjent for kvinnfolk og pyser.

Ok, men da kan mannfolk som deg ha lykke til med å finne svaret :). PS: Tven har innebygget bruksanvisning på skjermen, for sånne luringer som deg som kaster den.

 

Jeg har selvfølgelig funnet svaret for lenge siden.

Endret av Kent Touch This
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...